معاون توسعه مديريت و منابع انساني وزارت راه و شهرسازي اعلام كرد: تاكنون نزديك به 350 هزار واحد مسكن مهر در استانها افتتاح شده كه تا پايان سال 90 اين تعداد به 600 هزار واحد مي رسد.


به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت راه و شهرسازي سيد سعيد سيد علايي در مراسم توديع و معارفه مديركل راه و شهرسازي گلستان گفت: هم اكنون يك ميليون و 700 هزار واحد مسكن مهر در شهرهاي كمتر از 25 هزار نفر جمعيت در حال پيشبرد كارها هستند.
وي با اشاره به اينكه يك ميليون و 200 هزار واحد مسكوني از مرحله سفت كاري گذشته اند، يادآور شد: تاكنون پنج هزار ميليارد ريال تسهيلات از طريق بانك مسكن به اين بخش پرداخت شده است.
سيد علايي با بيان اينكه وزارت راه و شهرسازي هر روز شاهد افتتاح مسكن مهر در استانهاي مختلف است، از تلاشهاي استاندار گلستان در پيشبرد اهداف اين وزارتخانه قدرداني كرد.
وي افزود: پيش بيني شده 36 هزار واحد مسكن مهر طي سالهاي 90-89 در گلستان ساخته شود كه از اين نظر جزو استانهاي پيشرو كشور است.
وي متذكر شد: تاكنون 22 هزار واحد از اين تعداد در گلستان در مرحله سفت كاري هستند، 15 هزار واحد از مرحله نازك كاري گذشته، پنج هزار واحد افتتاح شده و پنج هزار واحد ديگر تا پايان امسال بهره برداري مي شود.
سيد علايي ادامه داد: بهسازي 12 هزار و 625 واحد مسكوني روستايي نيز از مجموع 19 هزار و 158 واحد روستايي كه در استان گلستان نيازمند بهسازي هستند، خاتمه يافته است.
معاون وزير راه و شهرسازي گفت: آنچه در بخش مسكن و حمل و نقل مورد تاكيد و از اولويتهاي وزارت متبوع است، كار با مجاهدت و همراه با مراقبت در جهت اهداف عاليه رياست جمهوري و خدمت به مردم است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار