فیلم های سینمایی ایرانی به نمايش درآمده در چند سینمای ونزوئلا، مورد استقبال مردم این کشور قرار گرفت.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران، مروج رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا دراین باره می گوید: هفت فیلم سینمایی کودک و فرشته، طلا و مس، آقای یوسف، چهل سالگی، کیفر،اینجا بدون من و آلزایمر، فیلم هایی هستند که برای نمایش در هفته فرهنگی کشورمان به ونزوئلا فرستاده شده است.

وی استقبال از نمایش این فیلم های خوب ارزیابی می کند و با بیان اینکه مردم ونزوئلا تشنه آشنایی بیشتر با هنر، فرهنگ و سینمای و حرفهای مردم ایران هستند، از هنرمندان و فیلمسازان ایرانی می خواهد برای ارایه آثار خود در این منطقه همکاری کنند.

"کاتیوسکا رودریگز" مدیر سیاست های راهبری وزارت فرهنگ و ارتباطات ونزوئلا هم با تقدیر از برپایی هفته فیلم ایران در کشورش، آمادگی دولت ونزوئلا را برای گسترش هر چه بیشتر روابط فرهنگی و به ویژه سینمایی با جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد و افزود :ما می دانیم که ایران دارای یکی از بهترین سینماهای دنیاست و در این کشور فیلمهای برجسته ای تولید می شود.

شماری از شهروندان ونزوئلایی هم که برای تماشای فیلم های سینمایی ایرانی به سالن سینما آمده بودند، بعد از تماشای فیلم ، توان فیلمسازان ایرانی را تحسین کردند و بسیاری از این فیلم ها را سرشار از روحیه ایستادگی و استواری یک ملت در برابر امپریالیسم آمریکا خواندند. 

این فیلم ها در قالب هفته فیلم جمهوری اسلامی ایران در چند سالن سینمایی ونزوئلا از دو روز قبل به نمایش در می آید./ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار