معاون راهداری اداره‌کل راه و ترابری خراسان‌ رضوی از جمع‌آوری 65 میلیون و 600 هزار مترمکعب برف از سطح محورهای استان، از ابتدای زمستان امسال خبر داد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و ترابری خراسان رضوی، ‌حسین‌ غلام‌زاده اظهار کرد: این مقدار برف درطول 2,5 ماه گذشته از سطح 21هزار کیلومتر از محورهای خراسان رضوی جمع‌آوری‌ شده‌است.

وی با اشاره به فعالیت 86 اکیپ برف‌روبی در این مدت گفت: محورهای حوزه استحفاظی شهرستان مشهد با 7 اکیپ فعال شاهد حضور بیشترین اکیپ‌های برف‌روبی بوده‌اند.

غلامزاده بیشترین میزان برف جمع‌آوری‌شده را مربوط به حوزه شهرستان‌های درگز و قوچان دانست و افزود: تعداد 7 هزار و 150روزدستگاه ماشین‌آلات برف‌روبی از ابتدای آذر تا میانه بهمن ماه به‌منظور خدمات‌رسانی به مردم به‌کار گرفته ‌شد.

وی گفت: 96هزار و733 تن شن و نمک در این مدت مصرف شده که 6770 تن آن نمک بود.

معاون راهداری اداره‌کل راه و ترابری خراسان‌رضوی افزود: 158هزار کیلومتر عملیات برف‌روبی در این مدت، در100 درصد آزادراه‌هاو بزرگراه‌هاو90 درصد راه‌های اصلی و روستایی انجام‌شده‌است.

غلامزاده باتاکیدبر اینکه در طول این مدت، راهداران استان به میزان 12هزار و 450 نفرروز به‌ صورت شبانه‌روزی در محورهای پربرف و سرما به ارائه خدمت پرداختند، گفت: با وجود فعالیت مستمر مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل در اعلام وضعیت راه‌ها و اعمال محدودیت تردد در محورهای دارای وضعیت بحرانی، متاسفانه بی‌توجهی برخی رانندگان به هشدارها دلیل اصلی بروز تصادفات بوده است./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.