سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار:

از ظرفیت مردم در اجرای سیاست‌ها استفاده شود

فرماندار خوی گفت: مردمی سازی امور و استفاده از ظرفیت مردم در اجرای سیاست‌ها در دستور کار باشد.

فرماندار خوی در جلسه شوراری اداری با بیان اینکه، مردم پشتیبان اصلی نظام بوده و حضور موثر مردم در پای صندوق‌های رای و همچنین در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در تولید اقتدار و امنیت ملی نقش بی نظیری دارند، گفت: مردم پشتوانه اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند و هروقت لازم شد با حضور خود از دین، انقلاب و کشور خود دفاع کرده اند به همین خاطر خدمت کردن به چنین مردم بافرهنگ و فهیم مایه افتخار است. وبایداز ظرفیت آنها در اجرای سیاست‌ها استفاده شود. 

کریم علی نژاد از خبرنگارانی که در جریان انتخابات پا به پای مسئولین از حوزه‌های انتخابی گزارش و خبر تهیه کردند و مردم را در انتخاب اصلح یاری نمودند تشکر کرد و گفت: خبرنگاران متعهد و فعال آیینه تمام نمای واقعیت‌های جامعه هستند که مشکلات مردم را به گوش مسئولین رسانده و خدمات خادمین مردم در دولت را به اطلاع مردم می‌رسانند.

وی گفت: مصوب کردن اعتبار در کمیته برنامه ریزی برای توسعه کار‌های شهرستان مهم است ولی مهمتر از آن پیگیری و جذب مبالغ مصوب شده و مصرف به موقع آن در محل‌های مورد نیاز و نظارت بر اجرای دقیق مصوبات و حل مشکل مردم است. 

فرماندار خوی به مسئله جذب سرمایه گذار نیز اشاره کرد و گفت: امروز جذب سرمایه گذار یکی از کار‌های مهم اقتصادی است، چون همه استان‌ها و شهرستان‌های همجوار رقیب مهمی در این کار هستند و تلاش می کنند سرمایه گذاران مهم را جذب نمایند پس ما باید تلاش کنیم با جذب سرمایه گذاران و حل مشکلات اداری آنها گام‌های بلندتری در توسعه اقتصادی شهرستان برداریم. 

علی نژاد به همایش بین المللی پیاده روی اربعین اشاره کرد و گفت: امسال به همت مسئولین و خیرین در سه نقطه از شهرستان موکب‌های خدمات رسان به پا میشود و زائرین امام حسین که از شهرستان خوی عبور می‌کنند پذیرایی خواهند شد؛ و مشکلات موکب‌هایی خوی در عراق حل می شود.

وی نابسامانی در فروش نان در نانوایی‌ها و  کمبود اتوبوس بین شهری را دو مشکل اساسی این شهرستان برشمرد و این دو موضوع مردم را رنج می‌دهد که باید با مشارکت مردم و مسئولین حل شود. 

فرماندار خوی افزود: الان ما ۵٠٠ صندلی کمبود داریم که با پیوستن ۱٠٠ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل مشکل حل می شود ولی تا آن زمان باید فکر و چاره عملی برای این مشکل مردمی اندیشیده شود. 

نماینده مردم شهرستان‌های خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: شورای اداری نباید گزارش محوری باشد بلکه عملکرد محوری برگزار شود.

عادل نجف زاده به حل مشکلات پیمانکاران محور خوی قطور رازی و محور قاپلیق ایواوغلی اشاره کرد و از مسئولین راه و شهرسازی و دیگر ادارات و سازمان‌ها از جمله شرکت نفت خواست با حل مشکلات آنها باعث پیشرفت و اتمام این پروژه‌ها شوند. 

وی تاکید کرد اگر هرکس وظیفه خود را بخوبی انجام دهد مشکلات به آسانی حل می شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.