سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناکامی قاچاقچی در انتقال ۳۹۰ کیلوگرم تریاک/فروکش کردن پارکینگ، خودرو سواری را بلعید

مهم‌ترین حوادث امروز ۹ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۹ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

ناکامی قاچاقچی در انتقال ۳۹۰ کیلوگرم تریاک در نی‌ریز

فرمانده انتظامی فارس از کشف ۳۹۰ کیلو تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در شهرستان نی‌ریز خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: به منظور مبارزه شبانه روزی با قاچاقچیان، امروز ماموران انتظامی شهرستان نی‌ریز با اقدامات فنی و اطلاعاتی مطلع شدند یک سواری پژو پارس قصد انتقال یک محموله سنگین تریاک از سیرجان به این شهرستان را دارد و بلافاصله شناسایی و دستگیری را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی شهرستان نی‌ریز پس از رصد اطلاعاتی در محور مواصلاتی، موفق شدند یک سواری پژو پارس حامل مواد مخدر را شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کنند.

سردار حبیبی با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، میزان ۳۹۰ کیلو تریاک کشف شد، تصریح کرد: به همین منظور یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان فارس ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، اظهار کرد: ماموران پلیس با قاطعیت در مبارزه با سوداگران مرگ و نجات نسل آینده از تهدید پدیده شوم اعتیاد و کاهش تبعات اجتماعی و فرهنگی در جامعه به تلاش خود ادامه می‌دهند.

کشف بیش از ۲۴ کیلو تریاک در زرین‌دشت

یک سواری پراید توقیف و میزان ۲۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ محمد بردبار فرمانده انتظامی شهرستان زرین دشت اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زرین‌دشت هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، به یک سواری پراید مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و راننده نیز دستگیر شد.

سرهنگ بردبار با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: پلیس به منظور برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و مبارزه بی امان با این پدیده شوم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

فروکش کردن پارکینگ، خودرو سواری را بلعید

نشست ناگهانی کف پارکینگ در خیابان قدوسی موجب فرو رفتن خودرو سواری در محل نشست زمین شد.

علیرضا عدلو سخنگوی سازمان آتش نشانی شیراز اظهار کرد: با اعلام نشست ناگهانی کف پارکینگ به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۵ به محل حادثه در خیابان قدوسی شرقی اعزام شدند.

او ادامه داد: یک دستگاه خودروی سواری در حالت پارک درون پارکینک ساختمان چند طبقه بود که به یکباره بخشی از کف پارکینگ فروکش کرد و گودالی پدیدار شد.

عدلو افزود: آتش نشانان بی درنگ با استفاده از جک بادی اقدام به مهار خودرو کرده و بعد از همسطح کردن خودرو با زمین و پر کردن گودال ایجاد شده، خودرو سواری را به محل امن منتقل دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شیراز اضافه کرد: نیرو‌های آتش نشانی برای آرامش خاطر ساکنان این ساختمان همه خودرو‌های پارک شده در پارکینگ را از محل حادثه خارج کرده و پس از کشیدن نوار هشدار دهنده در اطراف گودال و نیز دادن تذکرات ایمنی به اهالی، عملیات خود را پایان بردند.

نجات معجزه آسای راننده خودرو پس از برخورد با دیواره رودخانه

برخورد خودروی سواری با دیواره رودخانه و ستون برق در خیابان ساحلی راننده را راهی بیمارستان کرد.

علیرضا عدلو سخنگوی سازمان آتش نشانی شیراز اظهار کرد: با اعلام حادثه برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری در خیابان ساحلی با دیواره رودخانه و ستون برق، آتش نشانان ایستگاه ۱۲ به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: یک دستگاه خودروی سواری سمند به علت رعایت نکردن نکات ایمنی پس از انحراف از مسیر اصلی خود و چرخش در وسط خیابان به شدت با دیواره رورخانه و ستون برق برخورد و بر اثر شدت ضربه راننده به بیرون از خودرو پرتاب می‌شود.

او افزود: به محض رسیدن تیم امداد جاده‌ای به محل حادثه راننده خودرو که تنها سرنشین آن بود به شکل معجزه آسایی از صحنه تصادف خارج شده و به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

عدلو تصریح کرد: آتش نشانان پس از ایجاد ترافیک مصنوعی و چیدمان علائم راهنمایی اقدام به بازدید و بررسی اولیه در خودرو کردند.

او افزود: آتش نشانان پس از رفع نشت سوخت خودرو و بازگرداندن آن به حالت اولیه، پس از پاکسازی و ایمن سازی سطح جاده از بقایای به جا مانده از این حادثه راننده خودرو را که زن ۳۵ ساله‌ای بود به عوامل اورژانس تحویل دادند که با توجه به مصدومیت وارده، شخص بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شد.

انتهای پیام/چ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.