مهم‌ترین حوادث امروز ۸ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۸ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

جان باختن چوپان ۱۴ ساله بر اثر برق گرفتگی

فرمانده انتظامی لارستان گفت: چوپانی ۱۴ ساله بر اثر برق گرفتگی در یکی از روستا‌های این شهرستان جان خود را از دست داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برق گرفتگی در یکی از روستا‌های این شهرستان، بلافاصله ماموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او تصریح کرد: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که نوجوان ۱۴ ساله برای چراندن گوسفندان به صحرا عزیمت کرده بود که بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داده و کاملا سوخته است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه جسد فرد متوفی برای بررسی بیشتر به پزشک قانونی منتقل شد، از عشایر و کشاورزان خواست که از نزدیک شدن به تیر چراغ برق خودداری و در هنگام رعد و برق نیز در مناطق مرتفع تردد نکنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

کشف ۱۸ راس گوسفند قاچاق میلیاردی

فرمانده انتظامی زرین‌دشت از کشف ۱۸ راس گوسفند قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در بازرسی از یک وانت نیسان خبر داد.

سرهنگ محمد بردبار فرمانده انتظامی زرین‌دشت اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی خسویه این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک وانت نیسان حامل احشام مشکوک و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسی از آن خودرو، تعداد ۱۸ راس گوسفند قاچاق و بدون مجوز کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان زرین دشت با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش احشام کشف شده، یک میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

وانت پیکان حامل ۷۶ کیلوگرم تریاک توقیف شد/۳ نفر دستگیر شدند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس از دستگیری ۳ قاچاقچی و کشف ۷۶ کیلو تریاک در ورودی شیراز خبر داد.

سرهنگ عبدالله خسروانی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس اظهار کرد: به منظور مبارزه بی امان با قاچاقچیان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام یکسری کار‌های اطلاعاتی و پلیسی از حمل و جا به جایی مقداری تریاک با یک وانت پیکان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: در همین رابطه مأموران به محور ورودی شیراز اعزام و ضمن برپایی ایست و بازرسی، یک وانت پیکان حامل مواد مخدر را شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، ۷۶ کیلوگرم تریاک کشف شد، ادامه داد: در این خصوص ۳ نفر قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف بیش از ۳ هزار قوطی نوشیدنی خارجی/ ۲ نفر دستگیر شدند

جانشین فرماندهی انتظامی ارسنجان از کشف ۳ هزار و ۱۲۰ قوطی نوشیدنی خارجی به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ زمان اله کریمی جانشین فرماندهی انتظامی ارسنجان گفت: ماموران یگان امداد شهرستان ارسنجان هنگام ایست و بازرسی در محور‌های مواصلاتی به یک وانت بار مشکوک و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۳ هزار و ۱۲۰ قوطی نوشیدنی خارجی قاچاق و بدون هرگونه مجوز کشف شد، ادامه داد: ارزش ریالی این محموله برابر نظر کارشناسان، ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه در این خصوص ۲ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و توزیع کالا‌های ممنوعه، فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف دام‌های میلیاردی در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از کشف ۳ راس گاو و ۶۱ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق دام، ماموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی در یک عملیات ضربتی، به ۲ دستگاه کامیون و وانت نیسان مشکوک و به منظور بررسی بیشتر آن‌ها را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی صورت گرفته از این خودروها، ۳ راس گاو و ۶۱ راس گوسفند بدون مجوز دامپزشکی کشف شد، افزود: ارزش ریالی دام‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان، ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با اشاره به اینکه در این خصوص ۲ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، اضافه کرد: پلیس در عرصه مبارزه با قاچاق به ویژه محصولات و اقلام مرتبط با سلامت افراد جامعه با جدیت برخورد می‌کند.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار