فرمانده انتظامی شهرستان کازرون، ربوده شدن دانش آموزان در این شهرستان را تکذیب کرد.

سرهنگ محمد عبادی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان کازرون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: خبر منتشر شده در شبکه‌های مجازی مبنی بر اینکه یک دستگاه پژو ۴۰۵، دانش آموزان در روستا‌های اطراف شهرستان کازرون را ربوده است، صحت ندارد.

او ادامه داد: به اطلاع شهروندان می رساند پرونده ای در خصوص چنین موضوعی به پلیس آگاهی شهرستان کازرون گزارش نشده  و فقط یک مورد مفقودی گزارش شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون تصریح کرد: در این خصوص پس از تشکیل پرونده در ۴ مهرماه، پسربچه‌ای حدودا ۹ ساله که چند روز پیش مفقود شده بود را ماموران انتظامی شهرستان کازرون با همکاری عوامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون از چاهی در یکی از روستا‌ها نجات می‌دهند.


بیشتر بخوانید: نجات پسربچه از چاه پس از ۳ روز


او با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت مزاجی او نیز رضایت بخش و در بیمارستان تحت درمان است، افزود: در بررسی صورت گرفته و با اقدامات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان کازرون، مشخص شده این پسربچه را یکی از بستگان در چاه انداخته است.

سرهنگ محمد عبادی نژاد از شهروندان درخواست کرد از پیام‌های منتشر شده در شبکه‌های مجازی توجه نکرده و پیام‌ها و خبر‌ها را از منابع موثق دریافت کنند.

او گفت: با افراد منتشر کننده خبر ضمن شناسائی از سوی کارآگاهان سایبری و اعلام جرم به دادستان دادگاه عمومی و انقلاب اسلامی کازرون برابر مقررات برخورد خواهد شد.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/چ

تکذیب ربوده شدن دانش آموزان در کازرون 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار