مهم‌ترین حوادث امروز ۶ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۶ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق با ۲۵ فقره سرقت منزل/ کشف ۱۰ میلیارد اموال مسروقه از مخفیگاه متهم

فرمانده انتظامی فارس از دستگیری یک سارق با ۲۵ فقره سرقت منزل و کشف ۱۰ میلیارد ریال اموال مسروقه در شهرستان ممسنی خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در ممسنی، شناسایی و دستگیری عوامل سرقت در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او ادامه داد: تیم ویژه‌ای از ماموران پلیس ممسنی با انجام اقدامات فنی، سارق منزل را در یکی از محلات شناسایی و دستگیر کردند.

سردار حبیبی افزود: متهم در بازجویی فنی و تخصصی و پس از مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس به ۲۵ فقره سرقت منزل اقرار کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم، تعداد زیادی اموال مسروقه منزل کشف شد، تصریح کرد: ارزش ریالی اموال کشف شده برابر نظر کارشناسان، ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فوت عابر پیاده در برخورد با سواری رانا

رئیس پلیس راهور فارس از فوت عابر پیاده در برخورد با سواری رانا در پنج راه استادیوم شهرستان آباده خبر داد.

سرهنگ مصطفی عباسی رئیس پلیس راهور استان فارس گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی در پنج راه استادیوم شهرستان آباده، بلافاصله ماموران برای بررسی حادثه به محل مورد نظر اعزام شدند.

او تصریح کرد: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند که یک سواری رانا در آدرس مذکور در حرکت بوده که با عابر پیاده برخورد و منجر به فوت وی شده است.

این مقام انتظامی گفت: کارشناسان علت این حادثه را بی توجهی راننده خودرو به جلو اعلام کرده‌اند.

غرق شدگی در رودخانه سیاخ دارنگون

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: شخصی بر اثر بی احتیاطی در رودخانه سیاخ دارنگون، غرق شد.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع غرق شدگی در رودخانه سیاخ دارنگون، ماموران انتظامی پاسگاه بخش دشت ارژن سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند فردی به هویت معلوم به علت آشنا نبودن با فنون شنا در رودخانه مذکور غرق و فوت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز افزود: شنا کردن در سدها، رودخانه‌ها و تفرجگاه‌ها بسیار خطرناک است و به شهروندان توصیه می‌شود از شنا کردن در این مکان‌ها جدا خودداری کنند.

کشف بیش از ۲۵ کیلو تریاک در سواری پراید

فرمانده انتظامی داراب از کشف ۲۵ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در بازرسی از سواری پراید خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب گفت: به منظور برخورد جدی با قاچاقچیان مواد مخدر، مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی به یک سواری پراید مظنون شدند.

او افزود: مأموران پس از مشاهده خودرو دستور ایست دادند که راننده آن بدون توجه اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز متوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۲۵ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف شد، افزود: یک قاچاقچی در این خصوص دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

کشف بیش از ۲۹ کیلو تریاک در نی‌ریز

فرمانده انتظامی نی‌ریز گفت: یک سواری ۴۰۵ توقیف و میزان ۲۹ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک از آن کشف شد.

سرهنگ سیدخالد یوسفی فرمانده انتظامی نی‌ریز اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان نی‌ریز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، به یک سواری ۴۰۵ مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۲۹ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود کشف و راننده نیز دستگیر شد.

سرهنگ یوسفی تصریح کرد: پلیس به منظور برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و مبارزه با این پدیده شوم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

کشف گاو‌های قاچاق میلیاردی در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۱۶ راس گاو قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در بازرسی از یک کامیون خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق، مأموران پاسگاه انتظامی بیرم این شهرستان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک کامیون حامل گاو مکشوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این کامیون، ۱۶ راس گوساله قاچاق کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص راننده دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش دام‌های قاچاق را ۳ میلیارد و دویست میلیون ریال برآورد کرده‌اند، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.