مهم‌ترین حوادث امروز دوم مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه دوم مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کامیون حامل تریاک به مقصد نرسید

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از توقیف یک کامیون و کشف ۹۶ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک در بازرسی از آن خبر داد.

سرهنگ عبدالله خسروانی بیان کرد: ماموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اجرای طرح مقابله با قاچاقچیان، حین کنترل خودرو‌های عبوری، به یک کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، مقدار ۹۶ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد، عنوان داشت: متهم تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.

سرهنگ خسروانی از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در ۱۰ روز گذشته درکلانتری "۲۶ رحمت" این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی در تشریح جزئیات این خبر گفت: اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان در نقاط اصلی حوزه استحفاظی کلانتری ۲۶ رحمت شهرستان شیراز، در ۱۰ روز گذشته اجرا شد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران موفق شدند ضمن دستگیری ۲۹ معتاد و خرده فروش مواد مخدر، در بازرسی از محل پاتوق آنان، یک کیلو تریاک، ۲۳۹ عدد قرص روانگردان و ۴۳۴ گرم سایر مواد مخدر کشف کنند.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه در این طرح ۹ دستگاه خودروی مسروقه کشف و ۳۰ فقره انواع سرقت درون کشف شد، گفت: در این خصوص ۲ قبضه سلاح جنگی کشف شد و همچنین ۱۳۲ دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف نیز متوقف و روانه پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح در حوزه کلانتری ۲۶ رحمت، احساس امنیت بیشتر شهروندان می‌باشد، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده پاتوق‌های فروشندگان مواد مخدر و یا هرگونه فعالیت غیر قانونی و مشکوک که منجر به آسیب و جرائم اجتماعی می‌شود، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف موتورسیکلت قاچاق ۷۰۰ میلیونی در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از کشف موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال توسط ماموران یگان امداد خبر داد.

سرهنگ محمد عبادی نژاد اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، ماموران یگان امداد این شهرستان حین گشت زنی در سطح شهر، یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق را شناسایی و با اقدامات خاص پلیسی آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان، ارزش وسیله نقلیه مکشوفه، ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است از شهروندان خواست برای کمک به اقتصاد جامعه، در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان کالا و ارز، موضوع را سریعا از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف کالای قاچاق در ممسنی

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از کشف یک دستگاه موتورسیکلت و ۱۲۰ عدد هدفون قاچاق به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام گفت: مأموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، حین ایست و بازرسی در محور قائمیه به نورآباد، در بازرسی از یک اتوبوس تعداد ۱۲۰ عدد هدفون و یک دستگاه موتورسیکلت پاکشتی قاچاق و فاقد هرگونه اسناد و مجوز قانونی کشف کردند.

سرهنگ قسام با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، ۳۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۵ کیلو تریاک در داراب

فرمانده انتظامی داراب از توقیف یک سواری ۴۰۵ و کشف ۴۵ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری ۴۰۵ که رفتار‌های مشکوکی داشت مظنون که راننده به محض مشاهده ماموران متواری شد.

او افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو توسط ماموران متوقف و در بازرسی از آن ۴۵ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف و یک نفر قاچافچی دستگیر شد.

سرهنگ نوشاد با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد، تأکید کرد: پلیس در راستای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و مبارزه بی امان با این پدیده شوم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار