مهم‌ترین حوادث امروز ۲۸ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز پنچشنبه ۲۸ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

تصادفات امروز در شهرستان فسا ۹ مصدوم برجای گذاشت

مسئول روابط عمومی اورژانس فسا گفت: در حادثه رانندگی که عصر امروز بر اثر برخورد یک دستگاه پژو پارس و پژو ۴۰۵ در جاده فسا به داراب رخ داد چهار نفر مصدوم شدند.

علیپوریان افزود: این مصدومان با سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان فوق تخصصی، ولی عصر فسا اعزام شدند.

او ادامه داد: همچنین امروز در چهار حادثه ترافیکی دیگر در شهرستان فسا ۵ نفر مصدوم شدند.

توقیف اتوبوس حامل ۲۵ میلیارد کالای قاچاق

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک اتوبوس و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در شهرستان آباده خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه‌های ملی، ماموران انتظامی شهرستان آباده هنگام کنترل محور‌های اصلی به یک اتوبوس مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران موفق شدند در بازرسی از آن خودرو، ۸۸۲ دستگاه موبایل، ۴۱۰ قطعه ال سی دی و باطری تلفن همراه، ۱۸ بسته بوش و پیستون و یک سری کامل از دنده‌های دیفرانسیل کامیون که قاچاق و فاقد مجوز گمرکی بود را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده است، بیان کرد: در این رابطه یک نفر قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

پرونده باند سارقان در شیراز بسته شد

فرمانده انتظامی شیراز از شناسایی و دستگیری باند ۳ نفره سارقان با ۵۲ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو، قطعات، منزل و اماکن خصوصی در شیراز، شناسایی و دستگیری عوامل سرقت در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او ادامه داد: تیم ویژه‌ای از ماموران پلیس شیراز با انجام اقدامات فنی، باند ۳ نفره سارقان را در یکی از محلات شیراز شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ شجاعی افزود: متهمان در بازجویی فنی و تحصصی و پس از مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس به ۵۲ فقره سرقت از نوع خودرو، قطعات، منزل و اماکن خصوصی اقرار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه تمامی صحنه‌های سرقت بازسازی و تعدادی از مالباختگان نیز شناسایی شده اند، خاطر نشان کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس شیراز است و هرگز در برابر هنجارشکنان کوتاه نخواهند آمد.

پلیس مرودشت خواب از چشمان ۷۳ خرده فروش مواد مخدر گرفت

جانشین فرماندهی انتظامی مرودشت از دستگیری ۷۳ خرده فروش مواد مخدر در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز طی یک ماه گذشته خبر داد.

سرهنگ دوم فرهام عسکری گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری سایر رده‌های انتظامی این شهرستان، تعدادی از منازل و پاتوق‌های خرده فروشان مواد مخدر را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی، نسبت به بازرسی از این مناطق اقدام کردند.

او با بیان اینکه ماموران موفق شدند در این بازرسی ها، ۴۲ کیلو و ۴۰۰ گرم انواع مواد مخدر، ۳ هزار و ۴۶۸ عدد قرص، ۸ حقه وافور و ۱۲ عدد پایپ کشف کنند، عنوان داشت: در این خصوص ۷۳ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

جانشین انتظامی مرودشت تصریح کرد: در این طرح تعداد ۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متعلق به خرده فروشان مواد مخدر که به وسیله آن اقدام به تهیه و توزیع مواد می‌کردند نیز توقیف و به پارکینگ انتقال شد.

۵۰۰ راس گوسفند قاچاق در ممسنی تحویل دامپزشکی شد

فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان ممسنی، ۲ دستگاه کامیون متوقف و در بازرسی از آنها، ۵۰۰ رأس گوسفند قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

سردار رهام‌بخش حبیبی بیان کرد: مأموران یگان امداد شهرستان ممسنی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی، به ۲ دستگاه کامیون حامل احشام مظنون و آن‌ها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از این ۲ خودرو، تعداد ۵۰۰ راس گوسفند قاچاق کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان، ارزش دام‌های قاچاق مکشوفه، ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، عنوان داشت: مبارزه با قاچاق دام برای امنیت غذایی جامعه انجام می‌شود و شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

۲ هکتار از مراتع طبیعی سده در آتش سوخت

فرمانده انتظامی اقلید از آتش سوزی ۲ هکتار از مراتع ملی در شهر "سده" خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی بیان کرد: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر آتش سوزی مراتع طبیعی در شهر "سده" این شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه دیگر نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی اقلید افزود: ماموران به همراه کارشناسان در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند که ۲ هکتار از مراتع و جنگل‌ها بنا به عللی نامعلوم دچار آتش سوزی شده و از بین رفته است.

سرهنگ صارمی با بیان اینکه با کمک نیرو‌های امدادی آتش سوزی مهار گردید، گفت: شهروندان باید درحفظ و نگهداری منابع طبیعی و ملی نهایت دقت را داشته باشند.

کشف ۱۵ تن کود شیمیایی قاچاق در داراب

فرمانده انتظامی داراب از توقیف یک کامیون و کشف ۱۵ تن کود شیمیایی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و برخورد قاطع با قاچاقچیان، ماموران انتظامی این شهرستان اقدام به کنترل و بازرسی از خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی کردند.

او با بیان اینکه ماموران موفق شدند در این خصوص یک کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کنند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۱۵ تن کود شیمیایی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب با اشاره به دستگیری یک نفر قاچاقچی در این رابطه و معرفی وی به مراجع قضائی، بیان کرد: ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار