مهم‌ترین حوادث امروز ۲۱ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز پنج شنبه ۲۱ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری بیش از ۱۰۰ خرده فروش مواد مخدر

فرمانده انتظامی شیراز گفت: ۱۱۵ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۱۸ کیلو و ۷۶۴ گرم انواع مواد مخدر در سطح این شهرستان کشف شده است.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز اظهار کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر، توسط مأموران انتظامی شهرستان شیراز طی ۵ روز گذشته اجرایی شد.

او افزود: در این رابطه مأموران انتظامی موفق شدند ۱۱۵ خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و ۱۸ کیلو و ۷۶۴ گرم انواع مواد مخدر را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان این که در این طرح ۴۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متعلق به متهمان نیز توقیف شده است، گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ شجاعی تصریح کرد: پلیس هرگز در برابر سوداگران مواد مخدر و سودجویان از خود نرمش نشان نخواهد داد و با تمام قدرت و مقتدرانه در برابر این هنجار شکنان ایستادگی خواهد کرد.

توقیف موتورسیکلت میلیاردی در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان گفت: مأموران انتظامی این شهرستان با همکاری عوامل بسیج، هنگام گشت زنی در سطح شهر، یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق که بدون پلاک و هر گونه مدارک قانونی بود را مشاهده و توقیف کردند.

او با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش این موتورسیکلت قاچاق، یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مقام قضایی شد.

کشف بیش از ۱۸۰ کیلوگرم تریاک در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از توقیف یک وانت پراید و کشف ۱۸۷ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد هاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی اظهار کرد: مأموران یگان امداد این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور قائمیه – ممسنی، به یک خودرو وانت پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی دقیق از این خودرو، ۱۸۷ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف و در این خصوص یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ قسام تصریح کرد: مبارزه با مواد مخدر همواره یکی از اولویت‌های اصلی فرماندهی انتظامی شهرستان ممسنی است.

کشف ۲۶ فقره سرقت در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری اعضای باند ۵ نفره سارقان حرفه‌ای و کشف ۲۶ فقره سرقت خودرو و موتور سیکلت خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان شیراز اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در برخی از مناطق شهر شیراز، تیم ویژه‌ای از ماموران انتظامی تشکیل و موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند، در این خصوص اعضای یک باند ۵ نفره را شناسایی و در ۲ عملیات ضربتی و غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات فنی پلیس، به ۱۸ فقره سرقت خودرو و ۸ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

سرهنگ شجاعی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، ادامه داد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ یا به نزدیکترین پایگاه پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار