مهم‌ترین حوادث امروز ۷ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه هفتم مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از توقیف ۴ دستگاه سواری و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در یک عملیات ضربتی خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: ماموران انتظامی کلانتری "۲۰ گل سرخ" این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، از تردد ۴ دستگاه سواری حامل کالای قاچاق در یکی از خیابان‌های شیراز مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه ماموران موفق شدند در یک عملیات ضربتی خودرو‌ها را متوقف کنند، تصریح کرد: در بازرسی از آن خودروها، ۹۵۵ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار و ۲ هزار و ۵۲۴ ثوب پوشاک قاچاق و فاقد مدارک گمرکی را کشف و ۴ نفر راننده را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، عنوان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ شجاعی تصریح کرد: پلیس با تمام توان آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و سامانه ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی شهروندان است.

۵ میلیارد کالای قاچاق در خرمبید کشف شد

فرمانده انتظامی خرمبید از توقیف ۲ دستگاه کامیون و کشف ۳۸۹ طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در یک عملیات ضربتی خبر داد.

سرهنگ حمید جوکار بیان داشت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی شهید "جنتی فر" این شهرستان، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی در یک عملیات ضربتی به ۲ دستگاه کامیون مشکوک و آن‌ها را توقیف کردند.

سرهنگ جوکار با بیان اینکه ماموران موفق شدند در بازرسی از این دو خودرو، ۳۸۹ طاقه پارچه قاچاق و فاقد مجوز و مدارک قانونی کشف کنند، بیان کرد: در این خصوص ۲ نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خرمبید با بیان اینکه هر ۲ نفر راننده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی تحویل داده شدند، تصریح کرد: ارزش ریالی این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

راز ۴۹ فقره سرقت با دستگیری باند سارقان برداشته شد

فرمانده انتظامی استان از دستگیری باند ۳ نفره سارقان و کشف ۴۹ فقره سرقت درون خودرو، منزل و موبایل قاپی از آن‌ها در شیراز خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو، منزل و موبایل قاپی در شهرستان شیراز، شناسایی و دستگیری عوامل سرقت در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، ماموران انتظامی شیراز باند ۳ نفره سارقان را شناسایی و دستگیر و آنان را برای ادامه تحقیقات به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه متهمان در بازجویی فنی و تخصصی به ۴۹ فقره سرقت درون خودرو، منزل و موبایل قاپی در شیراز اقرار کردند، افزود: این سارقان حرفه‌ای تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.

ناکامی قاچاقچی در انتقال ۳۳ کیلو تریاک در پاسارگاد

فرمانده انتظامی پاسارگاد از توقیف یک سواری پیکان بار و کشف ۳۳ کیلو تریاک و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ محمد نیک‌بخت بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک خودرو پیکان بار که رفتار‌های مشکوکی داشت مظنون که راننده به محض مشاهده ماموران متواری شد.

او افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو توسط ماموران متوقف و در بازرسی از آن ۳۳ کیلو تریاک کشف و یک نفر قاچافچی دستگیر شد.

سرهنگ نیک‌بخت با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد، تأکید کرد: پلیس در راستای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و مبارزه بی امان با این پدیده شوم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

کشف ۵۶ کیلو تریاک در زین موتورسیکلت

فرمانده انتظامی داراب از کشف ۵۶ کیلو تریاک در بازرسی از یک موتورسیکلت و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان داراب حین گشت زنی در محور‌های مواصلاتی، به یک خودرو وانت پیکان حامل یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شدند و آن را توقیف کردند.

او تصریح کرد: ماموران موفق شدند در بازرسی از زین موتورسیکلت، میزان ۵۶ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود را کشف کنند.

فرمانده انتظامی داراب با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، گفت: برخورد با قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار دارد و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

راننده پراید یک نفر را کشت و ۲ نفر راهی بیمارستان کرد

رئیس پلیس راه شمالی استان گفت: بر اثر برخورد یک پراید با ۲ دستگاه موتورسیکلت در محور مواصلاتی جهرم، یک نفر کشته و ۲ نفر مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی گفت: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در محور مواصلاتی جهرم، به مأموران اعلام شد.

او تصریح کرد: بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک سواری پراید با ۲ دستگاه موتورسیکلت با ۳ سرنشین برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه شمالی استان با بیان اینکه در این حادثه راکب یکی از موتورسیکلت‌ها در دم فوت و ۲ نفر دیگر مجروح و راهی بیمارستان شدند، افزود: کارشناسان نداشتن توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه را علت وقوع این حادثه رانندگی اعلام کرده اند.

دستگیری باند سارقان احشام در ممسنی

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از شناسایی و دستگیری باند ۴ نفره سارقان احشام با ۳۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و مراقبت‌های شبانه روزی موفق به دستگیری باند ۴ نفره سارقان احشام شدند.

سرهنگ قسام ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی در تحقیقات فنی و بازجویی‌های به عمل آمده از این سارقان حرفه ای، موفق به کشف ۳۰ فقره سرقت احشام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و سپس روانه زندان شدند، به شهروندان توصیه کرد برای پیشگیری از انواع سرقت به توصیه‌های پلیس توجه کنند.

دستگیری پدر و پسر سارق موتورسیکلت درداراب

فرمانده انتظامی داراب از از دستگیری پدر و پسر سارق و کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان، شناسایی و دستگیری عوامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران دایره تجسس کلانتری " ۱۲ برق" شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، ۲ نفر سارق که پدر و پسر بودند راذ شناسایی و در یک عملبات غافلگیرانه دستگیر و از محل اختفای آن‌ها ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب با بیان اینکه متهمین در تحقیقات به عمل آمده، به بزه انتسابی خود مبنی بر سرقت اعتراف کردند، گفت: در بازرسی از منزل سارقین، ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

سرهنگ نوشاد از شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی و مجهز کردن وسایل نقلیه به تجهیزات، پلیس را در جهت ارتقا امنیت و پیشگیری از سرقت یاری کنند.

توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق میلیاردی در کوار

فرمانده انتظامی کوار از توقیف یک اتوبوس و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ علی بابایی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و برخورد قاطع با قاچاقچیان، ماموران انتظامی این شهرستان اقدام به کنترل و بازرسی از خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی کردند.

او با بیان اینکه ماموران موفق شدند یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کنند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲۰ هزار عدد والف چرخ خودرو، یک عدد اسپیلت، ۲۱۰ کارتن بیسکویت و ۴ حلقه لاستیک خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار با اشاره به دستگیری یک نفر قاچاقچی و معرفی وی به مراجع قضائی، بیان کرد: ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار