سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

مبارزه با فیش‌های حقوقی نجومی آغازی بر نهضت جدید مبارزه با اشرافی‌گری

مبارزه با فیش‌های حقوقی نجومی آغازی بر نهضت جدید مبارزه با اشرافی‌گری است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛خطیب نماز جمعه شهرک طالقانی ماهشهر گفت: مبارزه با فیش‌های حقوقی نجومی آغازی بر نهضت جدید مبارزه با اشرافی‌گری است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید سلمان هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرک طالقانی به‌مناسبت سالروز تخریب حرم و بارگاه ائمه بقیع علیهم‌السلام توسط گروه وهابیت افزود: آل‌سعود، مروج وهابیت برای محو اسلام ناب بوده که اسلام، مذهب مقدس جعفری و روحانیت که حافظ آن است، سدی در مقابل اجانب و عمال دست‌نشانده آنهاست، سدی که اجازه نخواهد داد اجانب مطابق میل خود با کشورهای اسلامی به‌ویژه ایران اسلامی رفتار کنند.


وی گفت: این رفتارها به گونه‌ای است که قرن‌ها در تلاش هستند با نیرنگ‌های مختلف خود از راه مسلط کردن عمال خبیث خود از طریق ایجاد مذاهب باطله بهاییت و وهابیت بر کشورهای اسلامی این سد را شکسته و با اسلام مقابله کنند.

امام جمعه شهرک طالقانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری به مناسبت سالروز حماسه همبستگی ملی در دفاع از ارکان مقدس نظام ورهبری و پایان دادن به آشوب اخلال‌گران افزود: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری نباید سخن، سکوت، اقدام و حتی نوع نگرش‌تان موجب تقویت فتنه شود.

هاشمی گفت: این در حالی است که برخی دم از طرفداری از امام راحل و نظام انقلاب می‌زنند ولی از کسی که می‌گوید انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است، حمایت می‌کنند و این رسمی که سردمداران فتنه پیش گرفته‌اند به هیچ‌وجه پسندیده نیست.

وی به مناسبت روز عفاف و حجاب، بی‌حجابی را مقدمه بی‌عفتی و نابودی شخصیت والای زن عنوان کرد و افزود: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری بی‌حجابی، مقدمه بی‌عفتی و نابودی شخصیت والای زن است به ‌گونه‌ای که به منظور اهمیت این موضوع خداوند متعال در آیات بسیاری از قرآن کریم از پیامبر اکرم(ص) خواستار دعوت وی از همسران، دختران و زنان با ایمان به رعایت حجاب به گونه‌های مختلف حجاب پوششی، گفتاری و رفتاری شده است.

امام جمعه شهرک طالقانی در فراز دیگری از خطبه‌های خود، مبارزه با فیش‌های حقوقی نجومی را آغازی بر نهضت جدید مبارزه با اشرافی‌گری و فساد اداری دانست و گفت: با وجود برخوردهای قهری همچون، عزل مدیران متخلف، برخورد و بازگشت مبالغ به بیت‌المال در برخورد با آنان نمی‌تواند سلامت مالی مدیران را درآینده تضمین کند، زیرا متأسفانه در برخی موارد نواقص قانونی، عدم شفافیت مالی و اختیارات غیر ضروری برخی مدیران مشهود است.

هاشمی افزود: باید در کنار برخورد قاطع با افراد متخلف، با همت ویژه به اصلاح و تغییر قوانین و ساختارهای مالی پرداخت و همچنین شفافیت و نظارت مدیران را افزایش داد تا برای همیشه پرونده فساد اقتصادی در کشور مختومه شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.