سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رکن‌آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

کشف سرنخ‌های مناسب از انفجار تروريستي مقابل سفارت ایران در بیروت

سفیر ایران در لبنان گفت: پس از ماجدالماجد، جمال دفتردار که از افراد برجسته همین مجموعه بوده دستگیر شده و سرنخ‌های خوبی به‌دست آمده است.

"غضنفر رکن‌آبادی" سفیر ایران در لبنان در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ درباره پیگیری پرونده انفجار تروریستی مقابل سفارت کشورمان در بیروت گفت: پس از وقوع حادثه ظرف کمتر از ۲۴ ساعت هویت عاملان انتحاری کشف و در فاصله حدود یک ماه "ماجد الماجد" طراح، مدیر، مجری و برنامه‌ریز این اقدام تروریستی دستگیر شد که پس از مدتی فوت کرد.

وی تصریح کرد: پس از ماجدالماجد، جمال دفتردار که از افراد برجسته همین مجموعه بوده دستگیر شده و سرنخ‌های خوبی به‌دست آمده است.

سفیر ایران در لبنان اظهار داشت: با توجه به همکاری‌های بسیار مطلوبی که دستگاه‌های ذی‌ربط لبنان با سفارت، گروه‌های کار‌شناسی و هیئت‌های تحقیق کشورمان داشتند امیدواریم در آینده به سرنخ‌های بهتری در ارتباط با عوامل پشت پرده این موضوع به صورت مستدل و مستند دست پیدا کنیم.

وی درباره سفر هیئت قضایی کشورمان به لبنان بیان داشت: هیئت قضایی کشورمان با کلیه افراد و دستگاه‌های ذیربط لبنان ارتباط برقرار و این هیئت رضایت خود را از روند پیگیری پرونده اعلام کرده است.

رکن‌آبادی در پایان خاطرنشان کرد: پرونده تروریستی انفجار مقابل سفارت کشورمان در بیروت هم‌اکنون مراحل تحقیق را می‌گذراند و امیدواریم نتیجه نهایی هرچه زود‌تر مشخص شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.