منابع نزدیک به ریاست جمهوری لبنان در گفتگو با الشرق الاوسط به نقل از ظریف وزیر خارجه ایران اعلام کرده‌اند ایران خواهان ثبات منطقه و مبارزه با تروریسم است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارا؛منابع نزدیک به ریاست جمهوری لبنان "میشل سلیمان" در گفتگو با روزنامه "الشرق الأوسط" گفته‌اند : وزیر خارجه ایران در دیدار با میشل سلیمان گفته است : ایران علاقه‌مند به تلاش برای ثبات منطقه و مبارزه با تروریسم است و علاقه‌مند است تا روابطش را با کشورهای عربی تقویت نماید .

این منابع همچنین این مسأله را که ظریف در دیدار با میشل سلیمان به مسأله موضع لبنان در قبال بحران سوریه در ژنو2 پرداخته رد نمودند و گفتند : ظریف تأکید کرده است که ایران خواهان رسیدن به یک راه‌حل سیاسی در سوریه هست ، چه به ژنو دعوت بشود یا نشود.

این منابع همچنین در گفتگو با الشرق‌الأوسط تأکید کردند : در دیدار ظریف ، به مسأله دولت لبنان اشاره نشد و فقط ظریف اظهار خشنودی کرد که جوی مثبت در روند تشکیل دولت لبنان وجود دارد و از نقشی که رئیس جمهوری این کشور برای تأمین این روابط و تحکیم یکپارچه‌گی و ثبات در این کشور دارد تقدیر کرده و بخاطر پیدا نمودن عاملان انفجار مقر سفارت ایران در لبنان تشکر نموده‌است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بین الملل ، ایران ، لبنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار