آئین وحدت بخش نماز جمعه ديروز به امامت حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در مصلای الغدیر خرم آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان ؛خطیب نماز جمعه خرم آباد در جمع نمازگزارن در مصلای الغدیر این شهر با گرامیداشت هفته بسیج، بسیج را نهادی مردمی و پرچمدار دفاع از ولایت توصیف کرد و گفت: دستاورهای گرانقدر انقلاب اسلامی که در نظام جمهوری اسلامی تبلوریافته، در سایه فداکاری ملت و ایثار بسیجان به دست آمده است.

امام جمعه خرم آباد به اشاره به نقش سازنده بسیج در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: امروز هم دشمنان خارجی و فتنه گران داخلی بدانند که بسیج در دفاع از نظام و ولایت تا آخر ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با محکوم کردن انفجار ترویستی در مقابل سفارت ایران در لبنان، عامل اصلی این جنایت را رژیم صیهونیستی و سران مرتجع عرب دانست و گفت:آنها که نگران توافق هسته ایران هستند به چنین اقدام جنایتکارانه ای دست زده اند.

وی گفت:برای غربیها که همیشه دم از مبارزه با تروریسم میزنند مایه ننگ است که چشمان خود را به روی این جنایت می بندند و آن را محکوم نمی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به دور سوم مذاکرات هسته ای در ژنو، سخنان مقام معظم رهبری را در جمع بسیجیان نقشه راه این مذاکرات دانست وگفت: با توجه به فرمایشان معظم له، رعایت خطوط قرمز در مذاکرات هسته ای یک تکلیف شرعی برای مذاکره کنندگان است.

خطیب نماز جمعه خرم آبادگفت:جمهوری اسلامی کشور برترو تاثیرگذار در منطقه است واین کشورهای اروپایی و امریکا هستند که به مذاکره با ایران نیاز دارند./ب



برچسب ها: بسیج ، نهادی ، پرچمدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.