سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنعانی‌مقدم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حضور عاشورایی مردم در نهم دی ماه انقلاب را بیمه کرد

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: ملت با بصیرت ایران همواره در صحنه‌های مختلف حضور داشته و این انقلاب را بیمه کرده‌اند.

"حسین کنعانی‌مقدم" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حماسه مردمی 9 دی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تمام اتاق‌ فکرهای صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی  توطئه‌های مختلفی به راه انداختند.

وی ادامه داد: اقدامات مختلفی ازجمله جنگ تحمیلی، حادثه طبس، حمله به هواپیمای جمهوری اسلامی و... مصداق‌هایی از تفکر صهیونیستی در راستای  مقابله با انقلاب اسلامی بود.
 
وی با اشاره به فتنه‌ای که عده‌ای فتنه‌گر بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 به وجود آوردند، اظهار داشت: متاسفانه برخی از افرادی که حامی کاندیداهای ریاست جمهوری بودند فرصت به وجود آمده را غنیمت شمرده و با اردوکشی خیابانی به بهانه واهی تقلب شرایط را ناامن کردند.

کنعانی مقدم با بیان اینکه  اتاق‌های فکری غرب همواره به دنبال فرصت‌طلبی هستند، تصریح کرد: این اتاق‌های  فکر  تبدیل به اتاق‌های عملیاتی و قرارگاه‌های تاکتیکی شدند و همگی ما لحظه به لحظه شاهد مدیریت صحنه توسط رسانه‌ها و ماهواره‌های غربی معاند  بودیم.  

 
 این کارشناس مسائل سیاسی در پایان خاطر نشان کرد: ملت با بصیرت ایران همواره در صحنه‌های مختلف حضور داشته و این انقلاب را بیمه کرده‌اند.
 
انتهای پیام/  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.