نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: فتنه 88 هجمه ای جهانی از سوی کشورهای سلطه گر علیه کشور ما بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، زاکانی در مراسم گرامیداشت 9 دی در ساوه افزود: دشمنان به واسطه برخی عوامل داخلی قصد داشتند وحدت ملی را شکسته و مردم ایران را در مقابل یکدیگر قرار دهند.
وی با بیان این که فتنه 9 دی بسیار عمیق و ریشه در نظام سطله داشت، گفت : از ابتدای پیروزی انقلاب دشمنان با توطئه های مختلف مانند به راه انداختن جنگ تحمیلی تلاش بسیاری برای براندازی نظام اسلامی که یک نظام الهی است، کردند.
وی با تشریح فراز و نشیب های مختلف در طول انقلاب اسلامی گفت: برخورد سخت، جنگ نرم، نفوذ در حاکمیت و شکستن وحدت ملی از برنامه های مختلف دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بوده است.
زاکانی افزود : نظام سلطه آتش فتنه سال 88 را توسط برخی فریب خوردگان داخلی فراهم کرد تا جامعه اسلامی را به سمت دو قطبی شدن پیش ببرند.
وی گفت: بیگانگان به انتخابات سال 88 امید بسته بودند و حتی مردم را به پای صندوق های رای تشویق می کردند و این حرکات از سوی عوامل خارجی هدایت و حمایت می شد.
وی افزود : نظام اسلامی هشت ماه اقدامات فتنه گران را تحمل کرد اما بعد از آن حماسه بزرگ 9 دی اتفاق افتاد که این حماسه نتیجه صبوری و روشنگری مقام معظم رهبری بود که به برکت عاشورا و وحدت ملت ایران جامعه را احیا کرد.
وی گفت : 9 دی تجلی اراده خداوند است که فتنه گران را رسوا و دشمنان خارجی را ناامید کرد به طوری که بعد از آن غربی ها از سال 89 به بعد تشدید تحریم ها را در برنامه خود قرار دادند./س
/
برچسب ها: هجمه ، جهانی ، علیه کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.