رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: ملت ایران در حماسه 9 دی نشان دادند هر موقع احساس کنند اصل نظام و ولایت در خطر است جواب دشمنان را با حضور در صحنه خواهند داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام سید محمد آتش‌زر شب گذشته در سی و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم با تسلیت ارتحال پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) در سخنانی با اشاره به بازدید استاندار قم از پروژه متروی قم اظهار کرد: استاندار قم در بازدید از کارگاه بر پیگیری با قوت 2 خط مترو و مونوریل تاکید کرد.

وی ادامه داد: حجت‌الاسلام صالحی‌منش در خصوص اعتبارات این پروژه‌ها نیز گفت که آنچه در توان دارم تلاش خواهیم کرد تا به هر طریقی شده به ویژه پروژه فعال باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در ادامه با گرامیداشت واقعه 9 دی از این روز به عنوان انقلاب سوم یاد کرد و افزود: حرکتی که در این روز مردم ولایتمدار ایران انجام دادند تمام امید دشمنان را تبدیل به یاس کرد.

وی تاکید کرد: ملت ایران با حضور حماسی خود در حماسه 9 دی نشان دادند هر موقع احساس کنند اصل نظام و ولایت در خطر است یکپارچه به میدان می‌آیند و جواب دشمنان را با حضور در صحنه خواهند داد.

آتش‌زر تصریح کرد: امیدواریم مردم شریف ایران اسلامی همچنان در صحنه مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی باشند./س

برچسب ها: قم ، دشمن ، حماسه ، نه ، دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.