سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پيام تشكر شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي از ملت شريف ايران ؛

آوردگاه 24 خرداد ، آري بلند ملت به انقلاب اسلامي

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با صدور بيانيه‌اي از حماسه عظيم سياسي ملت بزرگ ايران در انتخابات 24 خرداد تقدير و تشكر كرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران؛ شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با صدور بيانيه‌اي از حماسه عظيم سياسي ملت بزرگ ايران در انتخابات 24 خرداد تقدير و تشكر كرد.
 
 
 
در بيانيه تشكر شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آمده است:
 
حضور حماسه‌آفرين و غرور انگيز ملت هميشه در صحنه ايران اسلامي در انتخابات 24 خرداد بار ديگر مهر تأييد به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و انقلاب اسلامي زد و ثابت كرد، مردم فهيم ايران بيش از گذشته دل در گرو انقلاب اسلامي و آرمان‌هاي والاي حضرت امام خميني(رحمت‌الله عليه) داشته و نشان داد نظام اسلامي نيز ريشه‌اي الهي و داراي پشتوانه عظيم مردمي است .
 
تجلي حضور حماسي و غرور آفرين ملت آگاه و فهيم ايران اسلامي خواست مقام معظم رهبري(مدظله‌العالي) را در خلق حماسه سياسي به زيباترين شكل محقق نمود.
 
ديروز لبيك بلند ملت به نداي رهبر حكيم و فرزانه انقلاب اسلامي حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي(مدظله‌العالي) و پاسخ قاطع به مزدوران ، معاندان و بدخواهان انقلاب و نظام اسلامي بود.
 
انتخابات جمعه مشت محكم ملت قهرمان ايران بود كه بر دهان ياوه‌گويان و دشمنان عنود وحسود انقلاب و نظام اسلامي كوبيده شد.
 
پيروز انتخابات حماسه 24 خرداد ملت بزرگ و رشيد ايران اسلامي و بازنده اصلي آن استكبار جهاني و نظام سلطه بودكه ملت استوار ايران اسلامي با  رأي بالا و مشاركت حداكثري خود تمام تحليل‌ها و توطئه‌هاي شوم آنان را نقش بر آب كرد.
حماسه عظيم سياسي شورانگيز و عزت ‌آفرين ملت بزرگ ايران اسلامي دفاع از كيان انقلاب اسلامي و بيمه كننده انقلاب بود.
 
ديروز همه از زن و مرد، پير و جوان، شهري و روستايي، بزرگ و كوچك و همه اقشار، اصناف، طبقات و گروه‌هاي وفادار به انقلاب اسلامي صحنه‌اي از عظمت، اقتدار، ولايت‌پذيري خود را در منظر جهانيان به نمايش گذاشته و بار ديگر با بند انگشت آبي خود، بند دل دشمنان و معاندان كشور و نظام را پاره و نقشه‌هاي آنان را خنثي كردند.
 
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي ضمن بيان اينكه منتخب ملت بزرگ ايران اسلامي در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، رئيس‌جمهور همه مردم ايران اسلامي است، اعلام كرد؛ بر همه ماست كه در برابر اين همه شور و شعور برآمده از بطن ملت آگاه و هميشه در صحنه ايران اسلامي سر تعظيم فرود آورده و  سجدۀ شكر به آستان حضرت احديت سائيده و قدردان حماسه‌آفريني ملت بزرگ ايران اسلامي در آوردگاه 24 خرداد باشيم و براي سربلندي و سرافرازي نظام و كشور از هيچ كوششي دريغ نورزيم.
 
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در پايان لازم مي داند از تدبير مقام معظم رهبري ، تلاش هاي فداكارانه تمام مسئولين عرصۀ انتخابات به ويژه از شوراي محترم نگبان ، وزارت كشور و نيروي انتظامي تشكر وقدرداني نمايد .

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.