سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جليلي به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

بررسي طرح اصلاح قانون انتخابات در فراكسيون رهروان ولايت/ بازنگري در جزييات طرح ضروري است

عضو فراکسيون رهروان ولايت گفت: اين فراکسيون در مورد طرح اصلاح قانون انتخابات به بحث و بررسي مي‌پردازد و نهايتا تصميمي جمعي در مورد اين مسئله اتخاذ مي‌كند چرا كه جزييات اين طرح نياز به بازنگري و پيشنهادات جديد دارد که يکي از برنامه‌هاي فراکسيون در هفته جاري است.

اسماعيل جليلي نماينده مسجد سليمان، لالي و هفتگل در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران گفت: قانون انتخابات در دوره قبل، مشکلاتي را براي كانديداها به وجود آورد که براي جلوگيري از تکرار آنها،‌ اصلاح قانون انتخابات در دستور کار کميسيون شوراها قرار گرفته و بعد از بررسي كارشناسي در كميسيون به صحن علني ارجاع شد.

وي افزود: فراکسيون رهروان ولايت بنابر وظيفه خود در مورد طرح‌هايي که در فضاي اجتماعي و سياسي كشور تاثيرگذار است، جلساتي را پيرامون طرح‌هاي پيشنهادي برگزار مي‌كند که يکي از اين طرح‌ها، اصلاح قانون انتخابات رياست جمهوري است.

اين عضو فراکسيون رهروان ولايت همچنين تصريح كرد: ما درصدديم تا در فراكسيون درباره شرايط كانديداها و پيشنهاداتي که کميسيون شوراها در اين زمينه ارائه کرده به بحث و بررسي بپردازيم و در نهايت تصميمي جمعي اتخاذ كنيم.

وي خاطرنشان كرد: اعضاي فراکسيون رهروان ولايت در بحث کليات اين طرح اتفاق نظر دارند اما در بحث جزييات، بندها و مفاد آن، نظرات متفاوت است و بحث در جلسات شوراي مرکزي پيرامون همين تفاوت نظرهاست.

جليلي در پايان اظهار داشت: جزييات اين طرح نياز به بازنگري و پيشنهادات جديد دارد که يکي از برنامه‌هاي فراکسيون در اين هفته بحث و بررسي اصلاح قانون انتخابات است.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.