عضو هيئت ريشه فراکسيون اصولگرايان مجلس با بيان اينکه فضاي عمومي اين فراکسيون مخالف اصلاحيه قانون انتخابات رياست جمهوري است، گفت: اين فراکسيون مواضع خود را در اين رابطه رسما اعلام خواهد کرد.

 حسينعلي حاجي‌دليگاني نماينده مردم شاهين‌شهر، ميمه و برخوار در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه با اصلاح قانون انتخابات رياست جمهوري قانون بهتري تصويب نمي‌شود، گفت: اين اصلاحيه از جهات مختلف با 11 اصل قانون اساسي مغايرت دارد و به نوعي جمهوريت و اسلاميت نظام را خدشه دار مي‌کند.

وي در ادامه افزود: اين اصلاحيه در نظر دارد ماده 35 قانون فعلي را اصلاح و شرايط رجل مذهبي و سياسي،‌ مدير و مدبر بودن و همچنين شرايط داوطلبان نامزدهاي رياست جمهوري را تشريح کند که با توجه به اينکه قانون اساسي اين موارد را احصاء کرده ما نبايد با قانون موضوعه به آن ورود پيدا کنيم.

عضو هيئت رئيسه فراکسيون اصولگرايان مجلس با بيان اينکه فضاي عمومي اين فراکسيون در مخالفت با اين اصلاحيه است، اظهار داشت: اعتقادم بر اين است که با کليات نيز مخالفت شود چرا که به نظر مي‌رسد اگر به اين اصلاحيه ورود پيدا کنيم مشکلاتي براي کشور به وجود آيد.

وي در خاتمه خاطر نشان کرد: قطعا هيئت رئيسه فراکسيون براي جمع‌بندي نظرات روز يکشنبه هفته آتي نشستي برگزار خواهد کرد و  مواضع اين  فراکسيون  رسما اعلام خواهد شد.

انتهاي پيام/ب2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار