سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاصي

امکان پس گرفتن امضای طرح سوال از رئیس‌جمهور وجود ندارد؛ حضور نماينده احمدي‌نژاد براي پاسخ‌گويي

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در تبصره 2 ماده 196 مقرر شده است پس از ارسال سوال یا سوالات برای رئیس جمهور کاهش امضاها سبب خروج از دستور کار نمی‌شود و پس از ابلاغ کتبی طرح سئوال به رئیس جمهور، امکان پس گرفتن امضا از این طرح وجود ندارد.

غلامرضا کاتب در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران  با اشاره به جریان افتادن بررسی طرح سئوال از رئیس جمهور در این کمیسیون گفت: زمانی که طرح سوال از رئیس جمهور کتبا به دولت ابلاغ شد این طرح صد امضا داشت و تنها دو نفر امضای خود را پس گرفتند.
 
وی در ادمه افزود: در تبصره 2 ماده 196 آئین نامه داخلی مجلس مقرر شده است پس از ارسال سوال یا سوالات برای رئیس جمهور کاهش امضاها سبب خروج از دستور کار نمی‌شود و پس از به جریان افتادن این طرح امکان بازپس گیری امضاها وجود ندارد.
 
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس  خاطرنشان کرد: در پی ابلاغ نامه طرح سوال از رئیس جمهور هنوز نماینده وی برای پاسخگویی به این سوال به مجلس معرفی نشده‌است.
 
وی افزود: رئیس جمهور تا روز شنبه (29مهرماه)  فرصت دارد نماینده یا نمایندگان خود را معرفی کند تا در جلسه روز یکشنبه (30 مهرماه)  کمیسیون برنامه و بودجه برای پاسخگویی حاضر شوند.
 
گفتني است؛ طرح سئوال از رئیس جمهور با 102 امضا 19 مهرماه درباره مسائل ارزی، واردات گندم و خودرو به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: رئیس ، امضا ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.