سخنگوي کميسون اصل 90 با اشاره به رسيدگي طرح سوال از رئيس جمهور دراين کمسيون گفت: نمايندگان از پاسخ بداغي و مير تاج‌الديني درمورد اظهار نظر رئيس جمهور مبني بر "در راس امور نبودن مجلس" قانع نشده و بر سوال خود مصرند.

غلامرضا اسدالهي نماينده مردم تربت جام و تايباد در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به جلسه امروز صبح کميسيون اصل 90 براي رسيدگي به طرح سوال از رييس جمهور گفت: کميسوين اصل 90، صبح امروز(چهارشنبه) جلسه فوق العاده‌اي را با حضور بداغي و ميرتاج‌الديني براي رسيدگي به طرح سوال از رئيس جمهور برگزار کرد.


وي افزود: در اين جلسه سوال نمايندگان مبني بر اين اظهار نظر رئيس جمهور که مجلس در رأس نيست و فرمايش حضرت امام قبل از بازنگاري قانون اساسي بوده است، بررسي شد.


سخنوي کمسيون اصل 90 با اشاره به اينکه در رهنمودهاي مقام معظم رهبري نيز "در راس بودن مجلس" مورد تاکيد قرار گرفته، خاطر نشان كرد: نمايندگان از رئيس جمهور شکايت کرده‌اند و در جلسه امروز، مطهري، حيدر پور، دهدشتي و اکرمي براي سوال از نمايندگان دولت در کميسوين اصل 90 حاضر شدند.


اسدالهي ادامه داد: بداغي ومير تاج‌الديني به عنوان نماينده رئيس جمهور در كميسيون اصل 90 حاضر شده و به ارائه توضيح پرداختند، اما نمايندگان از اين پاسخها توجيه نشده و بر سوال خود مصر هستند./س2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار