سخنگوي کميته طراحان سؤال از رئيس‌جمهور با تاکيد بر اينکه هدف طراحان سؤال از رئيس‌جمهور صرفا حل مشکل مردم و رفع ابهامات موجود در حوزه اقتصادي است، گفت: لازم است مسئولين فرهنگ پاسخگويي مقام معظم رهبري را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 محمد دامادي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به نظر فراکسيون اصولگرايان مجلس مبني بر مخالفت با طرح سؤال از رئيس جمهور‌ گفت: طرح سوال از رئيس جمهور را تشکل خاصي مطرح نکرده است بلکه 102 نماينده آن را به امضا رساندند که همگي نظر فراکسيون اصولگرايان را ندارند.

وي در پاسخ به سوالي درباره اظهار‌نظر برخي نمايندگان درباره منتفي شدن سوال از رئيس جمهور خاطرنشان كرد: گزارشي مبني بر اعلام انصراف نمايندگان از طرح فوق نرسيده و گزارشات حاکي از آن است که طرح سوال از رئيس جمهور در مرحله ابلاغ قرار دارد.

سخنگوي کميته طراحان سوال از رئيس جمهور تصريح کرد: اگر نمايندگاني به‌صورت جمعي امضاها خود را پس گرفته‌اند،‌ لازم است که اسامي آنها اعلام شود، در غير اين صورت  طرح اين موضوع يک فضا‌سازي رسانه‌اي است.

نماينده مردم ساري با بيان اينکه در طرح سوال از رئيس‌جمهور بحث برد و باخت مطرح نيست، اظهار داشت: اگر پاي مصالح مردم در ميان باشد، هيچ تقابل سياسي معنا پيدا نمي‌کند چرا كه  طرح سوال از رئيس‌جمهور نيز در راستاي وحدت دولت و مجلس است و به کار بردن ادبيات برد و باخت ادبيات مناسبي نيست.

عضو کميسيون عمران مجلس يادآور شد: طراحان سوال از رئيس‌جمهور در راستاي حل مشکلات مردم و رفع ابهامات موجود در حوزه اقتصادي، طرح سوال از رئيس جمهور را به جريان انداخته‌اند و اين موضوع بسيار ساده‌اي است چرا که ما در کشوري زندگي مي‌کنيم كه بارها مشاهده کرده‌ايم مقام معظم رهبري پاي صحبت‌هاي دانشجويان و فرهنگيان مي‌نشينند و پاسخگوي دغدغه آنان هستند.

سخنگوي کميته طراحان سوال از رئيس‌جمهور در ادامه با بيان اينکه ما همه سرباز ولايت هستيم، تصريح کرد: اين ادبيات، ادبياتي ديني، شرعي و ولايي است و همه مسئولان از جمله دولت و مجلس بايد پاسخگوي دغدغه‌هاي مردم باشند و لازم است مسئولين فرهنگ پاسخ‌گويي را از مقام معظم رهبري بياموزند.
انتهاي پيام/

برچسب ها: طرح ، فرهنگ ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار