عضو جامعه روحانيت گفت: براي رفع ابهامات به وجود آمده در مسائل ارزي و گراني‌هاي اخير اولين راه حل، تشکيل جلسات گفتماني بين دولت و مجلس است چرا که کشاندن و مطرح کردن اين مسائل به صحن مجلس آرامش جامعه را بر هم مي‌زند و حاصلي جز دغدغه جديد نخواهد داشت.

حجت الاسلام احمد سالک عضو جامعه روحانيت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره مسئله طرح سوال نمايندگان مجلس از رئيس جمهور اظهار داشت: بررسي‌ها نشان مي‌دهد با توجه به پايان عمر دولت دهم، شرايط اجتماعي جامعه و مسائل بين المللي به خصوص شدت گرفتن تحريم‌ها و مهم‌تر از همه فرمايشات مقام معظم رهبري، مصلحت اين است که در حال حاضر اين قبيل سوالات از رئيس جمهور مطرح نشود.

وي با اشاره به اينکه نمايندگان مجلس اين حق را دارند که براي رفع ابهامات به وجود آمده درباره نوسانات ارزي از رئيس جمهور سوال کنند، تصريح کرد: در مجلس هشتم طرح سوال از رئيس جمهور هيچ ثمره مفيدي نداشت پس دليلي ندارد دوباره اين تجربه را تکرار کنيم هرچند نمايندگان طبق آيين نامه داخلي مجلس و قانون اساسي اين حق را دارند که اين مسئله را در مجلس دنبال کنند.

حجت الاسلام سالک در ادامه افزود: براي رفع ابهامات به وجود آمده در مسائل ارزي و گراني‌هاي اخير اولين راه حل، تشکيل جلسات گفتماني بين دولت و مجلس است چرا که کشاندن و مطرح کردن اين مسائل به صحن مجلس آرامش جامعه را بر هم مي‌زند و حاصلي جز دغدغه جديد نخواهد داشت.

عضو جامعه روحانيت مبارز در پايان خاطر نشان کرد: در اتاق مبادلات ارزي بررسي نوسانات اخير بازار ارز و سکه و گراني‌هاي موجود روند خوبي را پيش مي‌برد از طرفي قوه قضاييه با سران باندهاي اخلال فساد اقتصادي برخورد جدي انجام داده و بانک مرکزي صرافي‌هاي غير مجاز را پلمپ کرده است لذا اين روند گفتمان بين قواي قهريه و مقننه ادامه خواهد داشت.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار