نماینده مردم ساری در مجلس از تشکیل کمیته‌ای 7 نفره برای انجام طرح سؤال از رئیس‌جمهور خبر داد.

محمد دامادي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به جلسه نمایندگان طراح سؤال از رئیس‌جمهور گفت: در اين جلسه کمیته‌ 7 نفره‌اي برای انجام طرح سؤال از رئیس‌جمهور تشكيل شد.
 
وي در ادامه به اعضاي اين كميته اشاره كرد و افزود: بنده به همراه عبدالکریم حسین‌زاده، علی مطهری، منصور حقیقت‌پور، جعفرزاده، محمدعلیپور و عوضحیدرپور اعضاي اين كميته را تشكيل مي‌دهيم.

عضو كميسيون عمران با بيان‌اينكه وي به عنوان سخنگوي اين كميته انتخاب شده است، تصريح كرد: طبق تصمیمی که دراين  جلسه گرفته شده است، عوض حيدر‌پور نماينده مردم شهرضا و سميرم سفلي نيز به عنوان نماینده  اين کمیته در کمیسیون برنامه و بودجه برای سوال از رییس جمهور انتخاب شد.

 نماينده مردم ساري در ادامه يادآور شد: طبق آیین‌نامه داخلي مجلس شوراي اسلامي نماینده رییس جمهور 7 روز زمان دارد تا با حضور در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه به سوالات مطرح شده پاسخ دهد كه در صورت قانع نشدن نمايندگان از پاسخ وي، شخص رییس جمهور باید با حضور در صحن علنی مجلس، به سوالات نمايندگان پاسخ دهد.

سخنگوي كميته طراحان سوال از رئيس جمهور در خاتمه خاطر نشان كرد:  تا اين لحظه نماينده رئيس جمهور براي پاسخ‌گويي به سوالات نمايندگان  در كميسيون مربوطه مشخص نشده است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: کمیته ، سوال ، نماینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار