سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسبقيان:

آينده نشان مي دهد مي مانم يا مي روم/ به تشخيص خودم راهي لندن نمي شوم

سرپرست فدراسيون قايقراني گفت: طي چند روز آينده ماندن يا نماندنم در فدراسيون قايقراني مشخص خواهد شد.

محمد شروين اسبقيان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران  افزود: پيش از اين قرار بود به دليل برگزاري رقابت هاي المپيك و براي همراهي قايقرانان كشورمان در اين مسابقات راهي لندن شوم اما در حال حاضر به دليل تشخيص خودم به لندن نمي روم.

وي گفت: پيش از اين نام بنده به عنوان سرپرست كاروان قايقراني از سوي كميته ملي المپيك اعلام شده بود اما بنا بر تصميم مسئولان وزارت ورزش قرار شد تا دنيا مالي كاروان قايقراني را در اين مسابقات همراهي كند.

وي در خصوص اعزام دنيا مالي به رقابت هاي المپيك لندن اظهار داشت: با توجه به اينكه حضور دنيا مالي در اين رقابت ها به تشخيص مسئولان ورزش كشور بود و آنها به دنبال اتخاذ تصميمي  منطقي هستند به همين دليل هر تصميمي از سوي آنها اتخاذ شود از نظر من مشكلي ندارد و به صلاح كشور است.

اسبقيان افزود: براي كاروان قايقراني كشورمان اعزامي به رقابت هاي المپيك آرزوي موفقيت مي كنم و اميدوارم آنها در اين رقابت ها بهترين نتايج را بدست آورند.

وي تصريح كرد: حضورم در فدراسيون قايقراني مشخص نيست و طي روزهاي آينده تكليف فعاليتم در اين فدراسيون مشخص خواهد شد.

وي يادآور شد: اينكه من به عنوان سرپرست فدراسيون همچنان در اين سمت باشم يا خير بستگي به تصميم محمد عباسي وزير ورزش و جوانان دارد و هر تصميمي كه عباسي اتخاذ كند من آن را مي پذيرم.

گفتني است ، با وجود اينكه زمان بسيار اندكي تا آغاز رقابت هاي المپيك لندن باقي است اما همچنان حواشي بوجود آمده براي فدراسيون قايقراني كشورمان به قوت خود باقي است و در حال حاضر به طور قطع مشخص نيست که دنيامالي راهي المپيک مي شود يا اسبقيان! /مح

برچسب ها: اسبقیان ، لندن ، فدراسیون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.