سرپرست فدراسیون قایقرانی گفت: من نیز نسبت به نظرسنجی در خصو ص وضعیت قایقرانی بی خبر بودم و این حرکت خود جوش بوده است.

محمد شروین اسبقیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در حال حاضر قایقرانان المپیکی کشورمان تمرینات آمادگی خود را به صورت جدی برای حضور در رقابت های لندن پیگیری می کنند و تلاش آنها برای ثبت بهترین رکورد ها است.

وی گفت: پیش ازاین نیز اعلام کردم که قایقرانان کشورمان باید در این رقابت ها به جنگ با رکوردها بروند و بتوانند بهترین رکورد ها را به ثبت برسانند.

اسبقیان افزود: با توجه به سطح بالای قایقرانان کشورمان جایگاه آنها در دنیا مشخص است و امیدوارم با تعاملی که با کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش وجوانان انجام شده و شرایط خوبی که قایقرانان دارند آنها بهترین نتایج را بدست آوردند.

** خطری قایقرانان را تهدید نمی کند

وی تصریح کرد: هیچ مشکلی در خصوص تعلیق قایقرانی وجود ندارد و ملی پوشان بدون هیچ مشکلی در رقابت های المپیک لندن حضور پیدا می کنند.

وی در مورد هیئت های استانی برای ابقا یا کنار گذاشتن دنیا مالی گفت: چند روز پیش مراسم بدرقه قایقرانان المپیکی کشورمان با حضور مسئولان هیئت های استانی برگزار شد و من نیز همچون سایرین از در اختیار گذاشتن نامه به هیئت های استانی برای نظرسنجی بی اطلاع بودم و البته شنیدیم که یک همچنین موردی وجود داشته که اگر چنین اتفاقی صورت گرفته باشد از جانب تعداد معدودی از رؤسای هیئت ها و به صورت کاملاً خودجوش صورت گرفته است.

وی در خصوص واگذاری وایلد کارت به قایقران ازبکی اظهار داشت: با امتیازات رئیس فدراسیون جهانی بادبانی وایلد کارت احمد احمدی به یک قایقران ازبکی داده شد، زمانیکه من به عنوان سرپرست فدراسیون فعالیتم را آغاز کردم شرایط اعزام احمدی به المپیک مشخص نبود او دلیل اینکه در حال حاضر احمدی نمی تواند در المپیک حضور پیدا کند عدم پیگیری جدی از سوی فدراسیون قبلی بود و به همین فدراسیون جهانی تصمیم گرفت تا وایلد کارت را در اختیار قایقران ازبکی قرار دهد./ق

برچسب ها: اسبقیان ، قایقرانی ، نامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار