تنش هاي اخير فدراسيون قايقراني، وزارت ورزش و فدراسيون جهاني قايقراني به احتمال فراوان منجر به حضور دنيا مالي در المپيك و ماندن اسبقيان در تهران منتهي مي شود.

 به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران و به نقل از يك منبع آگاه، رايزني هاي چند روز  اخير شايد نتيجه مثبت نداشته و همين مسئله باعث شد  تا كميته بين المللي المپيك و فدراسيون جهاني دنيا مالي را به عنوان رئيس  به رسميت بشناسند و اين موضوع اگر صحت داشته باشد  به طور حتم دنيا مالي به عنوان سرپرست قايقراني در المپيك حضور خواهد داشت و اسبقيان بايد از راه دور  قايقراني را كنترل كند.

طبق شنيده هاي ما از منابع آگاه  مذاكرات محمد عباسي و احمد دنيا مالي رئيس سابق فدراسيون قايقراني بسيار مثبت بوده است و همچنين هيئت اجرايي المپيك در نامه اي خواستار بازگشت  مجدد دنيا مالي به فدراسيون شدند.

اين گزارش حاكي است:  طبق شنيده ها در صورت بازگشت و يا عدم بازگشت دنيا مالي به فدراسيون قايقراني اسبقيان  به المپيك اعزام نخواهد شد!

با برگزاري اولين جلسه از سوي محمد عباسي وي براي انجام ماموريت كاري خود راهي آفريقاي جنوبي شد و با توجه به اينكه اولين جلسه عباسي با دنيا مالي نتيجه کاملي را در بر نداشت به همين دليل  قرار شد پس از بازگشت وزير ورزش از آفريقا دومين جلسه در خصوص  مشخص شدن  وضعيت قايقرانان المپيكي و همچنين فدراسيون برگزار شود.

البته در حال حاضر ماموریت عباسی در آفریقا به اتمام نرسید و این در حالی است که تنها 2 هفته آغاز رقابت های المپیک لندن باقی است.
با توجه به نامه ارسالی فدراسیون جهانی آنها دنیا مالی را به عنوان رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان می شناسند و در صورتی قایقرانان کشورمان می توانند در المپیک سی ام حضور پیدا کنند که دنیا مالی آنها را معرفی کند.

روز گدشته بود که اسامی ورزشکاران اعزامی کشورمان به رقابت های المپیک 2012 لندن اعلام شد و این در حالی است که نام اسبقیان نیز به عنوان نماینده ایران در این رقابت ها آماده است اما شنیده ها خبر از حضور دنیامالی در رقابت های المپیک لندن را می دهد.

گفتنی است، البته در صورتیکه دنیامالی باز گردد به احتمال زیاد پس از برگزاری رقابت های المپیک لندن مجتمع انتخاباتی برگزار خواهد شد.
با توجه به نامه فدراسیون جهانی قایقرانی کشورمان نمی توانند در المپیک حضور پیدا کنند و مذاکرات مسئولان وزارت ورزش با دنیا مالی نیز این امر را نشان می دهد که مسئولان به دنبال راه حلی برای برطرف شدن این مشکل هستند.

بازگشت عباسی به کشور تکلیف وضعیت قایقرانی کشورمان را مشخص می کند و باید منتظر باشیم تا ببینیم در نهایت حواشی بوجود آمده برای فدراسیون قایقرانی به پایان می رسید یا خیر؟!/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار