مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: المپیاد ایرانیان دوررخیز اهداف استراتژیک در ورزش کشور است.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی، محمدشروین اسبقیان در نخستین جلسه ستاد اجرایی رقابت‌های المپیاد ایرانیان سال 91 در جمع اعضای ستاد اظهار داشت: با توجه به تاکید وزیر وزارت ورزش و جوانان و راهبرد وزارت ورزش و جوانان، المپیاد ایرانیان دورخیز اساسی در راه نیل به اهداف استراتژیک دولت نهم و دهم در ورزش کشور است.
وی افزود: استان آذربایجان‌شرقی توسعه همه جانبه خود را در این المپیاد در سال 91 نشان خواهد داد و رشد ورزش قهرمانی، همگانی و زیرساخت‌های ورزشی آذربایجان‌شرقی نمود واقعی خود را نشان می‌دهد.
اسبقیان با اشاره به عملکرد ورزش آذربایجان‌شرقی در دوره‌های قبلی المپیاد ایرانیان تصریح کرد: المپیاد ایرانیان در سال 91 در رده سنی نوجوانان برای ورزش استان بسیار مهم و حیاتی است و از هم اکنون اداره ورزش و جوانان استان، شهرستان‌ها و هیئت‌های ورزشی کمر همت برای کسب افتخار در این رقابت‌ها را بسته است تا ورزش آذربایجان‌شرقی به حق مسلم خود در ورزش کشور دست یابد.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در ادامه بیان داشت: برنامه‌ریزی، انسجام، نظارت، پیگیری، اردوهای آموزشی، تقویت تیم‌های پایه، تزریق منابع مالی، حضور ورزشکارانی از سراسر استان در تیم‌ها، توجه به ورزش شهرستان‌ها در بخش رده سنی نوجوانان در دوره شش ماهه از اول بهمن‌ماه 90 تا تیرماه 91 از اهداف این اداره کل و ستاد اجرایی خواهد بود.
وی اظهار داشت: استا‌ن‌ها در المپیاد ایرانیان با تمام توان و ظرفیت خود در رقابت‌ها حضور می‌یابند که ورزش استان آذربایجان‌شرقی نیز از این قاعده دور نیست و تمام برنامه‌ها و سیاست‌های ورزشی استان در سال 90 و 91 باید حول محور حضور شایسته در المپیاد با استفاده از تمام توان و ظرفیت ورزشی خواهد بود و با یکدلی، حرکت جدید و با تمام توان و تلاش و برنامه‌ریزی درست از جایگاه واقعی ورزش استان در کشور دفاع می‌کنیم.
اسبقیان همچنین تصریح کرد: المپیاد ورزشی ایرانیان گامی اساسی در راه نیل به اهداف بلند مدت دولت نهم و دهم در ورزش کشور است.
وی افزود: مسابقات المپیاد ورزشی ایرانیان توسعه بخش ورزش کشور است و امواج مثبت برخاسته از برگزاری این رقابت‌‌ها ورزش را به آینده‌ای روشن‌تر سوق خواهد داد.
اسبقیان با بیان این مسئله به کارکردهای موثر و مثبت برگزاری المپیاد در سطحی گسترده اشاره کرد و گفت: همان‌طور که می‌دانید ورزش ما امروز حرکت‌های گسترده‌ای را در زمینه نیل به قله‌های قهرمانی ورزش دنیا آغاز کرده است و با توجه به تاکید وزیر ورزش و جوانان و راهبرد وزارت ورزش و جوانان، برنامه حضور موفق در المپیک 2012 لندن مورد توجه قرار داده است و در حقیقت المپیاد ورزشی ایرانیان دورخیزی اساسی در راه نیل به این هدف استراتژیک دولت نهم و دهم و وزارت ورزش و جوانان است./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.