سرپرست فدراسیون قایقرانی گفت: اسامی قایقرانان اعزامی به لندن به کمیته ملی المپیک اعلام شده و قرار نیست هیچ تغییری در ترکیب اعزامی ایجاد شود.

محمدشروین اسبقیان  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هیچ عنوان قرار نیست هدیه کاظمی جایگزین آرزو حکیمی در مسابقات قایقرانی المپیک لندن شود و چنین خبری صحت ندارد.

وی گفت: هیچ مشکل خاصی وجود ندارد و برنامه اعزام ملی پوشان مشخص است و با کمیته ملی المپیک برای اعزام 4 المپیک قایقرانی هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

اسبقیان افزود: با توجه به اینکه احمد احمدی قرار است از طریق وایلدکارت راهی بازیهای المپیک شود در حال حاضر به دنبال پاسخ درخصوص مهیا شدن شرایط و صدور روادید این قایقران به لندن هستیم.

سرپرست فدراسیون قایقرانی تثبیت کرد: باتوجه به اینکه ترکیب قایقرانان اعزامی به المپیک از قبل مشخص شده دلیل دیگری وجود ندارد تا فردی جدید جایگزین شود و قرار نیست کاظمی جایگزین حکیمی در این رقابت بشود.

وی گفت: درحال حاضر قایقرانان المپیکی تمرینات خود را طبق برنامه مربیان پیگیری می کنند، به همین دلیل نمی توانیم حین انجام تمرینات برای حضور در کمپ و همچنین مسابقاتی با برگزاری تست انتخابی به دنبال اعزام فرد دیگری به این رقابت ها باشیم.

اسبقیان یادآور شد: درحال حاضر حکیمی در شرایط مناسبی قرار دارد و اینکه کاظمی در شرایط بهتری پس از بازگشت از مسابقات بین المللی قرار دارد درست نیست.

سرپرست فدراسیون قایقرانی اظهار داشت: در صورتیکه در این زمان بخواهیم فرد دیگری را جایگزین حکیمی کنیم نمی توانیم از صدمات روحی و روانی وی جلوگیری کنیم./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار