مربي مستعفي تيم ملي كاناپلوي بزرگسالان گفت: متاسفانه سيستم فعلي فدراسيون را فلج كرده است و با بازگشت دنيامالي من نيز فعاليتم را آغاز مي كنم.

مهران قزلباش در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: در صورتيكه دنيامالي بار ديگر به فدراسيون باز گردد من نيز بار ديگر فعاليتم را در رشته كاناپلو آغاز خواهم كرد.

وي گفت: متاسفانه سياست اشتباه باعث شد تا دنيامالي از اين سمت بركنار شود و در حال حاضر مسئولان ورزشي كشور نيز در تلاشند تا با بازگرداندن دنيامالي شرايط گذشته را در فدراسيون حاكم كنند شكي نيست كه بركناري دنيامالي از فدراسيون تنها به تصميم شخص عباسي نبوده و مشاوران نيز در اين تصميم گيري نقش داشتند.

قزلباش افزود: در حال حاضر ملي پوشان كاناپلو تمرينات آمادگي خود را پيگيري مي كنند اما عملا با سيستم مديريتي فعلي قايقراني فلج شده است و از اسبقيان نيز كاري ساخته نيست و پيش از اين طالبي سرپرست دبيري فدراسيون نيز با زيركي از سمت خود استعفا داد تا در صورتيكه اتفاقي در راس فدراسيون رخ دهد وي ديگر در اين سمت فعاليتي نداشته باشد.

وي تصريح كرد: پيش از اين طالبي سابقه در گذشته سابقه دبيري در فدراسيون قايقراني را داشت و زمانيكه ملي پوشان آبهاي آرام در مسابقات جهاني آلمان حضور داشت وي اقدام به فحاشي ملي پوشان كرد.

قزلباش خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه وي از نظر اخلاقي در شرايط مناسبي قرار نداشت به همين دليل طالبي در حد دبيري فدراسيون قايقراني نبود و به اعتقاد بنده منشا بسياري از مشكلات در فدراسيون است.

وي يادآور شد: طالبي حتي به اصول اوليه مديريت نيز آشنايي ندارد و اين در حالي است كه وي همه كاره بود و عملا اسبقيان در فدراسيون كاره اي نبود.

مربي مستعفي تيم ملي کاناپلوي بزرگسالان گفت: براي بهبود شرايط فعلي بازگشت دنيا مالي بهترين كمك به اين رشته است تا وضعيت قايقراني بهبود يابد./مح

برچسب ها: تیم ملی ، کاناپلو ، طالبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار