خدمت جهادی ۹۰۰ جهادگر و خادم حسینی خوزستان در اربعین

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان به تشریح اقدامات بسیج سازندگی و جهادگران در خدمت رسانی به مردم در پایانه مرزی چذابه پرداخت.

سرهنگ پاسدار سید اسلام موسوی با اشاره به برپایی ۲۰ موکب توسط جهادگران بسیج سازندگی خوزستان گفت: با توجه به حضور و استقبال گسترده مردم برای اربعین و عشق و دلدادگی دوست داران امام حسین (ع)، جهادگران بسیج سازندگی که خط اول خدمت جهادی و خادم حسینی هستند به همین منظور اعزام ۵۰ گروه جهادی ۱۵ نفره، ۷۵۰ نفر برای خدمت رسانی در مواکب صورت گرفت.

او می‌گوید: مسئولیت مدیریت دو پارکینگ در چذابه به بسیج سازندگی خوزستان محول شد، آسفالت ۱۰ هزار مترمربع پارکینگ انجام شد و در راستای خدمت به زوار گرامی اربعین حسینی و امنیت خودروها، بکارگیری ۱۵۰ نیروی بسیجی و جهادی از ۵ ناحیه به مدت ۳۰ روز در حال انجام است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان گفت: در پارکینگ‌های چذابه تردد وظرفیت پارک ۳۰ هزار خودرو صورت گرفت و نصب دوربین امنیتی در پارکینگ‌ها با همکاری استانداری انجام شد.

سرهنگ موسوی ایجاد سایبان به میزان یک کیلومتر در مرز ایران و عراق در چذابه، استفاده از ماشین آلات سنگین جهت کمک به راه سازی و زیر سازی مسیر اربعین، ساخت ۱۵۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام در مسیر اربعین و پایانه مرزی چذابه از دیگر خدمات بسیج سازندگی خوزستان در اربعین ۱۴۰۲ عنوان کرد.

به گفته او ۱۰ میلیارد ریال کمک به مواکب جهت ساخت و تجهیز موکب، توزیع محصولات فرهنگی اربعینی در مواکب، اعزام گروه‌های جهادی خواهر جهت کار‌های فرهنگی، تهیه و توزیع دو وعده غذای گرم ناهار و شام به مدت ۱۰ روز به تعداد ۳۰۰ هزار پرس، ایجاد ایستگاه کارواش رایگان و تعمیرات خودرو رایگان از دیگر خدمات بسیج سازندگی و ظرفیت نیرو‌های جهادی به زائران اربعین حسینی می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار