استفاده از توان صنعت نفت برای اربعین حسینی

دبیر ستاد اربعین حسینی صنعت نفت در جنوب گفت: صنعت نفت همه توان خود را برای تامین امکانات مورد نیاز حرکت عظیم راهپیمایی اربعین حسینی به کار می‌گیرد.

حمید رضا گلپایگانی گفت: به دستور خجسته مهر معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران مبنی بر بسیج امکانات برای خدمت به زائران اربعین حسینی، ستاد اربعین صنعت نفت در جنوب تشکیل و آغاز به کار کرد.

او گفت: در نخستین گام از سوی این ستاد کارگروه تخصصی متشکل از نمایندگان استانداری، شهرداری و شرکت‌های ملی مناطق نفتخیز جنوب، نفت و گاز اروندان، مهندسی و توسعه نفت، ملی حفاری و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران برای بررسی، برآورد نیاز‌ها و تامین امکانات ضروری در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه تشکیل و با حضور میدانی در منطقه، نسبت به تهیه فهرست نیازمندی‌ها و امکانات لازم برای زائران اقدام نمود.

دبیر ستاد اربعین حسینی صنعت نفت در جنوب می گوید: براین اساس با هماهنگی ستاد اربعین استانداری خوزستان نسبت به ایجاد زیرساخت ها، اعم از فضای مناسب برای ایجاد مواکب، اسکان، پارکینگ، سالن پذیرایی، نصب تجهیزات مه پاش، کانکس و سرویس‌های بهداشتی مبادرت گردیده است.

گلپایگانی می گوید: رفاه و آسایش زوار از نظر تردد، اسکان، پذیرایی و پشتیبانی به موقع، هماهنگی بین همه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه و برنامه ریزی و سازماندهی و حضور میدانی و پای کار عوامل اجرایی در خدمت به زائران در دستور کار ستاد اربعین حسینی صنعت نفت در جنوب با هماهنگی استانداری خوزستان قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.