کلاهبرداری ۵ میلیاردی باترفند برنده شدن در قرعه کشی در دشت آزادگان

فرمانده انتظامی دشت آزادگان از دستگیری ۴ کلاهبردار ۵ میلیارد ریالی با اقدام به موقع پلیس فتای شهرستان خبر داد. 

سرهنگ جواد مراونه گفت: با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا این شهرستان و با در دست داشتن دستورقضائی عنوان داشته که از حساب وی مبلغ ۵ میلیارد ریال برداشت غیرمجاز صورت گرفته است که در این خصوص از پلیس تقاضای رسیدگی به موضوع را خواستار شد.

او می‌گوید: در بررسی‌های اولیه مشخص شد افراد کلاهبردار در تماس با مالباخته اعلام می‌نمایند که مالباخته در قرعه‌کشی یکی از اپراتورها، برنده جایزه نقدی شده است و برای دریافت جایزه باید اطلاعات کارت بانکی خود را اعلام نماید.

 سرهنگ مراونه ادامه داد: متهمان با استفاده از ترفند‌هایی و با جلب اعتماد قربانی پس از دریافت اطلاعات کارت بانکی به همراه رمز‌های پیامک شده برای تلفن همراه وی اقدام به خالی نمودن حساب بانکی شاکی را می‌کند.

به گفته او کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با انجام تحقیقات و بررسی‌های فنی و پلیسی، ۴ متهم را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دشت آزادگان در ادامه از عودت وجه به حساب شاکی خبر داد و گفت: برای جلوگیری از این نوع کلاهبرداری‌ها به پیامک‌ها و تماس‌هایی باعنوان برنده شدن جایزه اعتنایی ننمایند و به هیچ عنوان اطلاعات مهم حساب‌بانکی و سایراطلاعات شخصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.