بسته حوادث استان قزوین ؛

کشف ۲ تن مرغ قاچاق/ دستگیری باند سارقان

مهم ترین حوادث قزوین امروز پنجشنبه پنجم خرداد ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید .

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت:  مأموران انتظامی کلانتری "۱۵ جانبازان" حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو نیسان یخچال دار مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

مأموران در بازرسی از خودرو توقیفی ۲ تن قطعات مرغ قاچاق کشف و یک متهم را در این راستا دستگیر کردند.

ارزش محموله مکشوفه برابر نظر کارشناسان بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است .

دستگیری باند سارقان

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی گفت :  پی اعلام یک فقره سرقت مغازه فروش فندق در قزوین رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، دستگیری سارق یا سارقان را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران با تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی هویت و مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند، افزود: با اخذ مجوز قضائی به مخفیگاه متهمان مراجعه و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه چهار سارق مغازه را دستگیر کردند.

 متهمان در تحقیقات اولیه با توجه به شواهد و ادله موجود به جرم خود و سرقت مغازه فروش فندق به میزان ۷۰۰ کیلو اعتراف و یک نفر مالخر را معرفی کردند.

سرهنگ عبدالمالکی با اشاره به دستگیری مالخر اموال مسروقه، خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان و شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

کشف سه کیلوگرم مواد مخدر در قزوین

سرهنگ فرهاد علی بیگی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت : ماموران گشت این پلیس حین کنترل محور‌های مواصلاتی "قزوین – زنجان "به ۲ دستگاه خودرو مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

ماموران در بازرسی خودروها، سه کیلو گرم مواد مخدر کشف و ۲ نفر را دستگیر کردند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار