لوازم خانگی قاچاق درتوقیف پلیس قزوین/ کشف سیگار قاچاق در آبیک

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سه شنبه بیست و سوم آبان ۱۴۰۲ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ مهدی حاجیان راد رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین گفت: در راستای تداوم طرح‌های مقابله باقاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی استان به یک دستگاه خودرو وانت پیکان مشکوک شده و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادرکردند.

وی افزود:پس ازتوقف خودرو و بازرسی ازآن توسط ماموران، تعداد ۲۰۵ قلم انواع لوازم خانگی قاچاق، که فاقد هرگونه مجوزمثبته گمرکی بوده، کشف و راننده خودرو دراین خصوص دستگیرشد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال برآوردشده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ حاجیان راد بابیان اینکه مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت‌های این پلیس بوده، از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش نمایند.

کشف سیگار قاچاق در آبیک

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان آبیک با اقدامات اطلاعاتی و فنی از فعالیت یکی از واحد‌های صنفی پخش دخانیات در زمینه توزیع سیگار قاچاق مطلع شده و به صورت عملیاتی وارد عمل شدند.

سرهنگ بهروز لامعی افزود: ماموران با اخذ دستور قضائی به این واحد صنفی و محلی که به عنوان انبار مغازه تعبیه شده بود اعزام و در بازرسی از آن ۱۷ هزار ۲۰۰ نخ انواع سیگار قاچاق کشف و ۲ نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک با اشاره به اینکه ارزش ریالی سیگار‌های کشف حدود ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در بازدید از محل فعالیت متهمان مقادیر قابل توجهی آلات و ادوات مربوط به مصرف و توزین مواد مخدر به همراه دیگر اقلام ممنوعه کشف و ضبط شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.