اخبار نیروی انتظامی استان قزوین

توقیف کامیون حامل مرغ زنده و کشف ۱۲۸ رأس دام قاچاق

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز دوشنبه نوزدهم اردیبهشت ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ علی زرینی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان آوج گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

ماموران در بازرسی از این خودرو ۶ تن مرغ زنده که بدون مجوز و به صورت کاملا غیر بهداشتی در حال حمل بود را کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

ارزش این محموله برابر نظر کارشناسان مربوطه ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

۱۲۸ رأس دام قاچاق در تاکستان

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قروین گفت: ماموران انتظامی تاکستان در محور‌های مواصلاتی این شهرستان به ۲ دستگاه کامیون حامل احشام مظنون شدند و این خودرو‌ها را توقیف کردند.

در بازرسی از این خودرو‌ها ۱۲۸ رأس گوسفند زنده فاقد مجوز حمل که به مقصد تهران بارگیری شده بود کشف و تحویل اداره دامپزشکی شد.

کارشناسان ارزش دام کشف شده را بیش از ۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

در این زمینه ۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قانونی معرفی شدند.

کشف بیش از ۱۰ کیلو مواد مخدر در یک ماه گذشته

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اقدامات گشت‌های یگان امداد در فروردین ماه سال جاری گفت: ماموران یگان امداد در این مدت ۴۵ مرحله طرح‌های ویژه پاکسازی نقاط آلوده را در نقاط جرم خیز و آسیب پذیر شهر قزوین اجرا کردند.

ماموران گشت یگان امداد شهرستان قزوین در این مدت ۸۴ دستگاه موتورسیکلت و ۱۷ دستگاه خودرو متخلف را متوقف و روانه پارکینگ کردند.

ماموران با گشت‌های شبانه روزی ۱۷ سارق و ۱۳ قاچاقچی و خرده فروش موادمخدر را نیز شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ خدایی با اشاره به پلمب ۸ واحد صنفی متخلف ضایعاتی در شهر قزوین، خاطرنشان کرد: شهروندان وسایل نقلیه موتوری خود و همچنین خودرو‌ها را به وسایل ایمنی ضدسرقت، مجهز کرده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار