کشف گازوئیل و موادشوینده قاچاق در استان قزوین

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پنجشنبه دوم آذر ۱۴۰۲ را در این بسته خبری بخوانید.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت:ماموران انتظامی بخش"سگزآباد" شهرستان بوئین زهراحین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک شده و آن را مورد بازدید قراردادند.

سرهنگ وجیه الله عبدی افزود: ماموران در بازدید از خودرو، ۲ هزارو ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته از شرکت نفت بوده را کشف، و یک نفر دراین خصوص دستگیرشد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده برابر نظرکارشناسان مربوطه بالغ بر ۶۲۵ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

موادشوینده قاچاق در قزوین

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل خودرو‌های عبوری درآزادراه قزوین-زنجان به یک دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ مهدی حاجیان راد افزود:راننده خودرو که بدون توجه به دستور ایست ماموران با افزایش سرعت قصد متواری شدن از محل را داشت، با سرعت عمل ماموران در تعقیب و گریز صورت گرفته متوقف و در بازرسی از آن، تعداد ۶۲۷ قلم انواع موادشوینده خارجی قاچاق کشف، و یک نفر را دراین خصوص دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به اینکه اقلام کشف شده فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بوده و ارزش ریالی آن‌ها برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۸۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: متهم باتشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.