دستگیری ۵۲ متهم در طرح آرامش/کشف تریاک از مسافراتوبوس

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پنجشنبه هجدهم آبان ۱۴۰۲ را در این بسته خبری بخوانید.

سردارعلی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت: در راستای مطالبات مردمی و قلع و قمع فروشندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر، طرح آرامش در شهر با بکارگیری یگان‌های عملیاتی به اجرا در آمد.

سردارعلی ابراهیمی افزود: ماموران با رصد اطلاعاتی از مناطق جرم خیز و نقاط شناسایی شده بازدید کرده و ۵۲ خرده فروش و مصرف کننده مواد مخدر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه درااین عملیات ۲ کیلو ۳۰۰ گرم انواع مواد مخدر به همراه تعدادی آلات و ادوات مربوط به مصرف و توزین آن کشف شد، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف تریاک از مسافراتوبوس

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در راستای مقابله و برخورد با سوداگران مرگ، ماموران یگان امداد شهرستان قزوین کنترل خودرو‌های عبوری درعوارضی "قزوین-تهران" را در دستور کار خود قرار داده و یک دستگاه اتوبوس مسافربری را متوقف کردند.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو با استفاده از شگرد‌های پلیسی و رعایت موازین شرعی، به یکی از مسافران مشکوک و برای بررسی بیشتر او را از خودرو پیاده کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه در بازرسی از وسایل و لوازم همراه مسافر مورد نظر، یک کیلو و ۶۰۰ گرم ماده مخدرازنوع تریاک که جاساز شده بود کشف شد، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.