کشف بیش از ۱۹ کیلوگرم مواد مخدر/واژگونی پراید با یک کشته و ۲ مجروح

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز شنبه یازدهم شهریور ۱۴۰۲ را در این بسته خبری بخوانید.

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش مواد مخدر در یکی از مناطق شهر قزوین، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی و تحقیقات به عمل آمده ماموران محل اختفای آنان را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در یک اقدام سریع موفق به دستگیری ۲ سوداگر مرگ شدند.

فرمانده انتظامی استان گفت: در بازرسی از محل اختفای این دو نفر مقدار ۱۹ کیلو و ۸۷۰ گرم ماده مخدر تریاک و مشتقات آن کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از متهمان به قصدچشم پوشی ماموران مبلغ ۶ میلیون تومان رشوه پیشنهاد داده بود که ضمیمه پرونده به مرجع قضایی ارجاع داده شد.

سردار ابراهیمی در پایان افزود: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر به صورت مستمر و با اقتدار در دستور کار پلیس قرار دارد، لازم است عموم شهروندان و مردم فهیم و قدرشناس استان نیز در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک و تهیه و توزیع و قاچاق مواد مخدر در حد خرد و کلان، مراتب را از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و سامانه تلفنی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر به پلیس گزارش نمایند

واژگونی پراید با یک کشته و ۲ مجروح درآوج

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت:در ساعت ۱۷ و ۳۹ دقیقه خبر واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در محور " روستای رزک به سمت جاده سومینک " شهرستان آوج به پلیس راه اعلام شد.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش افزود: بلافاصله عوامل گشت پلیس راه به محل حادثه اعزام و مشخص شد، یک دستگاه سواری پراید با ۶ سرنشین از جاده خارج و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه استان گفت: در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو در دم جان خود را از دست داد و ۲ تن دیگر از آن‌ها مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ ذاکری منش با بیان اینکه کارشناسان علت این حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه بدلیل تخطی از سرعت مطمئنه. اعلام کرده اند، به رانندگان توصیه کرد: هنگام رانندگی با سرعت مطمئنه حرکت کنید و از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنید.

کشف موادخوراکی و نوشیدنی قاچاق درقزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت:  ماموران یگان امداد شهرستان قزوین در راستای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل خودرو‌های عبوری درمحور‌های مواصلاتی استان به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ  بیژن خدایی افزود: ماموران پس از توقف خودرو ودر بازرسی از آن، تعداد ۲ هزار و ۹۴۰ قلم انواع موادخوراکی خارجی قاچاق شامل نوشابه و آبمیوه انرژی زا، شکلات و پاستیل کشف، و ۲ نفر را دراین خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه اقلام کشف شده فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بوده و ارزش ریالی آن‌ها برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۶۸۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: متهمان باتشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.