طی ۲ روز؛

تمامی پارک‌ها و مکان‌های تفریحی انار بسته هستند

فرماندار انار گفت: تمامی پارک‌ها، بوستان‌ها و مکان‌های تفریحی شهرستان انار در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین بسته هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان انار که به ریاست علی زهرودی فرماندار انار، صبح امروز ۱۱ فروردین ماه برگزار شد، فرماندار با ابراز گلایه از عادی انگاری برخی شهروندان و واحد‌های صنفی گفت: اگر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک، جزئی از برنامه روزانه شهروندان شود، قطعا با کاهش محسوس مبتلایان به کرونا مواجه خواهیم شد و با تغییر رنگ شهرستان بسیاری از محدودیت‌ها برداشته شده و واحد‌های صنفی نیز رونق مجدد خواهند گرفت.

او افزود: با توجه به روند افزایش آمار‌ مبتلایان به کرونا طی روز‌های اخیر، امیدواریم که شهرستان به رنگ زرد تغییر وضعیت پیدا نکند که در غیر این صورت، شرایط برای شهروندان و به ویژه واحد‌های صنفی دشوار خواهد شد.

زهرودی در این جلسه از کلیه شهروندان خواست که روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین در منزل خود بمانند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع  شود.

او بیان کرد: تمامی پارک‌ها، بوستان‌ها و مکان‌های تفریحی شهرستان، بخصوص ورودی دهنه بیاض و  خیس کش (تالاب‌های محل تفریحی) در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین بسته هستند. 

فرماندار انار از  شهروندان خواست برای استفاده از تفرجگاه‌های شهرستان‌های رفسنجان، شهربابک و مهریز در این ۲ روز عزیمت نکنند؛ زیرا بنابر مصوبات ستاد استانی و شهرستان‌های بیان شده، مسیر همه تفرجگاه‌ها مسدود است. 

هادوی، نماینده شبکه بهداشت شهرستان انار نیز در این جلسه از شناسایی ۴۹ مورد مثبت و یک مورد بستری از ابتدای هفته تا ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

او با بیان اینکه ۷۳۰ مورد بازدید از سوی تیم‌های بازرسی صورت گرفته است، تصریح کرد: طی این بازدیدها ۲ واحد صنفی  متخلف پلمب شده اند. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار