اجرای طرح لبخند رضایت در روستای اردوگاه قلعه گنج

طرح لبخند رضایت همزمان با سراسر کشور برای دانش آموزان روستای محروم اردوگاه از توابع چاه دادخدای قلعه گنج اجرا شد.

علیرضا رویدل مدیر آموزشگاه امینه روستای اردوگاه قلعه گنج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: طرح لبخند رضایت همزمان با سراسر کشور برای دانش آموزان روستای محروم ارودگاهِ چاه دادخدا اجرا شد که این اقدام موجب رضایت دانش آموزان و والدین آن‌ها شد.

او با اعلام اینکه این طرح با همکاری معلمان بسیجی در تدریس محله به محله انجام شد، افزود: لازم می دانم از فعالان و مجریان طرح لبخند رضایت  که با همتی مثال زدنی تدریس محله به محله را با همکاری آموزگاران این آموزشگاه به منظور یادگیری و تداوم آموزش بکار بسته بودند، قدردانی می کنم.

رویدل تصریح کرد: با آغاز آموزش غیرحضوری، بیشتر دانش آموزان فاقد ابزار‌های هوشمند بودند و تمام تلاش ما با همکاران پر کردن این خلا بود.

مدیر آموزشگاه امینه اردوگاه گفت: طرح محله به محله دیدار با دانش آموزان و والدین با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در بین دانش آموزان امینه روستای اردوگاه اجرا  شد و همچنان تداوم دارد.

رویدل تصریح کرد: طرح لبخند رضایت یک حرکت جهادی از سوی معلمان و مدیران مدارس با همکاری بسیج فرهنگیان است که دانش آموزان فاقد ابزار‌های هوشمند از آموزش محروم نمانند.

او افزود: این حرکت جهادی به همت همکاران شهرستان قلعه گنج در تمام مناطق دور افتاده و نزدیک طی طرح لبخند رضایت و پویش‌های مهر همدلی و آموزش محله به محله آغاز و آموزش غیرحضوری دانش آموزان این مناطق محروم انجام شد.

رویدل گفت: در این طرح ماسک و مواد ضدعفونی کننده رایگان بین دانش آموزان همراه با آموزش توزیع شد.

او بیان داشت: این آموزشگاه داری ۱۸۰دانش آموز در روستای محروم اردوگاه  است که دانش آموزان آن هیچ امکانات آموزشی ندارند و در حقیقت در قالب این طرح با حضور ۹ معلم بسیجی طرح محله به محله در این روستا اجرا شد.

رویدل گفت: این طرح به علت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و محروم نماندن دانش آموزان از تحصیل با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این روستا اجرا شد.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
معلم
۱۱:۳۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
کپی برابر اصل
آخرین اخبار