ممنوعیت ورود به آرامستان و گلزار شهدای کرمان

رئیس پلیس راهور مرکز استان کرمان از اعمال محدودیت‌های ویژه ترافیکی پنجشنبه آخر سال در محدوده آرامستان و گلزار شهدای کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ مسعود محسنی، رئیس پلیس راهور مرکز استان کرمان با اشاره به اجرای طرح ترافیکی ویژه در پنجشنبه و جمعه آخر سال در محدوده پارک جنگلی قائم، آرامستان و گلزار شهدای کرمان، گفت: با توجه به اینکه با شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه روبه‌رو هستیم، اعمال این محدودیت‌ها به منظور حفظ سلامت خود همشهریان است.

او با بیان اینکه این محدودیت ترافیکی از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز  شده است، افزود: در مدت دو روزه اجرای این طرح از تردد کلیه وسائط نقلیه در این محدوده خودداری می‌شود.

 سرهنگ محسنی با اشاره به اینکه این محدودیت با توجه به شرایط جامعه و  به منظور جلوگیری از تجمعات اجرا می‌شود، بیان کرد: مردم کرمان در یک سال گذشته در اجرای طرح‌های پلیس همکاری و همراهی خوبی داشتند و امیدواریم در روز‌های پایانی سال و روز‌های ابتدایی سال آینده نیز به این همراهی خود ادامه دهند.

او اجرای طرح ترافیکی در پنجشنبه و جمعه آخر سال۹۹ را مصوبه ستاد استانی مدیریت کرونا در کرمان عنوان کرد و افزود:  به منظور پیشگیری از شیوع کرونا در سطح جامعه از همشهریان درخواست داریم تا در اجرای هر چه بهتر این مصوبات با پلیس همکاری داشته باشند.

رئیس پلیس راهور مرکز استان کرمان با اشاره به اینکه مردم کشورمان هر ساله در پنجشنبه آخر سال به احترام درگذشتگان در آرامستان‌ها حضور پیدا می‌کنند، تصریح کرد: در حال حاضر در شرایط ویژه‌ای قرار داریم و با توجه به خطر شیوع کرونا و ابتلا به این بیماری خطرناک، تمهیدات لازم اندیشیده شده تا از هر گونه تجمعی خودداری شود.

او با بیان اینکه در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی فقط کسانی که کار ضروری و فوریتی دارند، می‌توانند با هماهنگی در این اماکن تردد داشته باشند، افزود: بقیه افراد حضور در آرامستان را به روز‌های دیگر موکول کنند تا تجمعات در این محل در روز‌های پایانی سال به حداقل برسد.

رئیس پلیس راهور مرکز استان کرمان از همشهریان درخواست کرد: از تردد پیاده در این محدوده هم خودداری کنند. 

او بیان  داشت: در روز‌های پایانی سال، همکاران ما در تمام نقاط سطح شهر حضور دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار