ابتلای ۸۵ نوزاد زیر یکسال به کرونا در تگزاس

مقامات ایالت تگزاس آمریکا از ابتلای ۸۵ نوزاد زیر یک سال به کرونا خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه سی ان ان، مقامات تگزاس آمریکا اعلام کردند از آغاز شیوع کرونا در این ایالت ۸۵ نوزاد به کووید-۱۹ مبتلا شده اند. این در حالی است که ایالت تگزاس آمریکا به یکی از کانون‌های اصلی شیوع کرونا تبدیل شده است و مقامات محلی از ساکنین این ایالت خواسته اند که به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کمک کنند.

در شهر تگزاس شمار موارد آلودگی به ویروس کرونا در ماه ژوئیه افزایش پیدا کرده است و ده‌ها نوزاد به این ویروس آلوده شده اند. از همین رو مقامات محلی از مردم خواسته اند از ماسک استفاده کرده و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

پیش از این مقامات تگزاس با توجه به بالا بودن شمار جان باختگان و تکمیل ظرفیت سردخانه‌ها در این ایالت، سفارش کانتینر‌های یخچال دار را داده اند.

طبق بررسی‌های اخیر بلومبرگ که بر اساس تحقیقات مرکز سرشماری آمریکا در مورد تأثیر همه گیری بیماری کووید-۱۹ بر زندگی افراد انجام شده است، اکثر آمریکایی‌ها در شهر‌های بزرگ افسرده، غمگین و یا ناامید شده اند.

در شهر‌های آفتابی افراد غمگین ترند و تعداد افراد افسرده در فینیکس، لس آنجلس و میامی از همه بیشتر گزارش شده است. طبق این تحقیق، دو سوم از خانوار‌هایی که به دلیل محدودیت‌های اعمال شده مرتبط با کرونا یکی از اعضای خانواده شان بیکار شده است، گفته اند که احساس افسردگی می‌کنند. همچنین آمریکایی‌های زیر ۵۰ سال، بیشتر نگران و ناامید هستند.

از ژانویه تاکنون ابتلای بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر به کووید-۱۹ در سراسر آمریکا تائید شده است و حدود ۱۴۰ هزار نفر نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار