سفارش کانتینر‌های یخچال‌دار برای نگهداری اجساد جان‌باختگان کرونا در ایالت‌های آریزونا و تگزاس

مقامات ایالت‌های آریزونا و تگزاس در پی تکمیل ظرفیت سردخانه‌ها، برای نگهداری اجساد جان‌باختگان کرونا کانتینر‌های یخچال‌دار سفارش دادند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، مقامات ایالت‌های آریزونا و تگزاس اعلام کردند در پی افزایش شمار جان‌باختگان کووید-۱۹ در این دو ایالت و تکمیل ظرفیت سردخانه‌ها، چندین دستگاه کانتینر یخچال‌دار برای نگهداری اجساد سفارش داده شده است.

به گفته مقامات شهر فونیکس در آریزونا قرار است ۱۴ کانتینر یخچال‌دار که ظرفیت نگهداری ۲۸۰ جسد را دارد، به این شهر ارسال شود. پیش‌بینی می‌شود، تعداد بالای جان‌باختگان کرونا در این شهر شرایط را برای نگهداری اجساد دشوار سازد.

ماریو مارتینز، معاون بهداشت و درمان شهر سان آنتونیو تگزاس در ویدئویی اظهار کرد سان آنتونیو و شهر بکسار، ۵ کانتینر یخچال‌دار و فریزر را برای ذخیره سازی ۱۸۰ جسد جان باختگان کرونا دریافت کرده است.

شهر نیویورک در ماه آوریل که شمار جان باختگان کرونا رو به رشد بود، از ده‌ها کانتینر یخچال‌دار برای نگهداری اجساد استفاده کرد.

افزایش شمار مبتلایان کرونا در ایالت‌های آریزونا و تگزاس نشان می‌دهد این بیماری در این دو ایالت از کنترل خارج شده است.

مرسی فلاناگان، مدیر بهداشت و درمان شهر ماریکوپا آریزونا در یک نشست خبری گفت: ما به احتمال زیاد شاهد افزایش روند جان باختگان طی دو تا سه هفته آینده خواهیم بود.

ویروس کرونا تاکنون نزدیک به ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تن را در آمریکا مبتلا کرده و جان بیش از ۱۴۱ هزار نفر را گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار