آلمان: حمله به کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه به غزه شرم آور است

وزارت خارجه آلمان از اقدام شهرک نشینیان صهیونیست در حمله به کامیون‌های امدادی به غزه انتقاد کرد.

نظامیان صهیونیست به روش‌های متوحشانه خود برای سرکوب فلسطینیان در جهان شهرت دارند. ارشدترین مقامات نظامی صهیونیست فلسطینیان را حیوان‌های انسان نما خطاب کرده و بدترین شیوه‌های نظامی را برای سرکوب آنها مورد استفاده قرار می‌دهند. با این حال، همین نظامیان با رافت انسانی و تساهل و تسامح یهودی با شهرک نشینانی که به فلسطینیان حمله می‌کنند برخورد می‌کنند. حمله این شهرک نشینان به کامیون کمک‌های انسانی به غزه، روند امدادرسانی به فلسطینیان را مختل کرده است. 

به گزارش الجزیره، آلمان اقدام شهرک نشینان صهیونیست در حمله به کامیون حامل کمک‌های امدادی به غزه را محکوم کرد. 

وزارت خارجه آلمان با صدور بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: حملات مکرر صهیونیست‌های افراط گرا به کاروان حامل کمک‌های بشردوستانه به غزه شرم آور است. 

این وزارتخانه در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) تاکید دارد: تلاش به منظور محروم کردن مردم غزه از ضروری‌ترین اقلام غذایی بدبینانه است. انجام چنین حملاتی نه به آزادی گروگان‌ها کمک می‌کند و نه به مبارزه با حماس، بلکه چنین اقداماتی تنها به تشدید تنش‌ها دامن خواهد زد. 

بیانیه وزارت خارجه آلمان پس از آن صادر می‌شود که صهیونیست‌های افراط گرا با مسدود کردن مسیر حرکت کامیون‌های حامل کمک‌های بشردوستانه به غزه، در سایه حمایت‌های نظامیان ارتش اسراییل اقدام به آتش زدن کامیون حامل آرد برای فلسطینیان کردند. 

پیش از این مقامات آمریکایی از مسدود شدن مسیر‌های زمینی ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه از تل آویو انتقاد سطحی کرده بودند. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار