دانشجویان در مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کلمبیا چفیه پوشیدند + تصاویر

با وجود برگزاری مراسم فارغ التحصیلی خارج از محیط دانشگاه کلمبیای آمریکا، دانشجویان با انداختن چفیه فلسطینی همچنان با غزه همبستگی کردند.

قیام دانشجویان در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه بر مراسم فارغ التحصیلی در دانشکده حقوق کلمبیا نیز سایه افکند، زیرا تعدادی از آنها چفیه فلسطینی به روی دوش انداختند.

براساس گزارش القدس العربی، دانشجویان در همبستگی با فلسطین در مراسم فارغ التحصیلی دانشکده حقوق که در یک مجموعه ورزشی دور از محوطه دانشگاه واقع در شهر نیویورک برگزار شد، لباس‌هایی به رنگ پرچم فلسطین و چفیه پوشیدند.

گروه دیگری از دانشجویان نیز بنر‌هایی را بر روی تریبون فارغ التحصیلان برافراشتند که روی آن عبارت «آتش بس اکنون در غزه» نوشته شده بود. از سوی دیگر، سایر دانشجویان در اعتراضی خاموش به پایان تحصن خود در محوطه مرکزی دانشگاه با خشونت پلیس، از دست دادن با اساتید خود هنگام دریافت مدارک فارغ التحصیلی خودداری کردند.

مدیریت دانشگاه کلمبیا به دلیل اعتراضات دانشجویان در همبستگی با فلسطین، مراسم فارغ التحصیلی در محوطه مرکزی دانشگاه را لغو کرد. این تظاهرات در همبستگی با فلسطین و علیه اقدامات و حملات رژیم صهیونیستی، همزمان با مراسم فارغ التحصیلی در سایر دانشگاه‌های آمریکا صورت می‌گیرد.

از آوریل گذشته، دانشگاه‌های آمریکا، کانادا، انگلیس، فرانسه، هند و بسیاری دیگر از کشورهای جهان شاهد قیام‌هایی بوده‌اند که در آن جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه را رد کرده و از دانشگاه‌ها خواسته‌اند تا همکاری دانشگاهی خود را با دانشگاه‌های این رژیم متوقف کنند.

فارغ التحصیلی دانشگاه کلمبیا

مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کلمبیا

دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا

دانشجویان معترض دانشگاه کلمبیا

قیام دانشجویان آمریکا علیه رژیم اسرائیل

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
واقعا عجیبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
واقعا زیباست
آخرین اخبار