فروش مرزی سوخت روزانه ۱۵۰ خودرو در بزرگترین مرز زمینی کشور در بازرگان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: روزانه بالغ بر ۱۵۰ خودرو در مرز بازرگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کنترل و پایش سوخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، احمد مجرد مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه در بازدید گروه معین از مرز بازرگان گفت: کنترل فروش مرزی سوخت در بزرگترین مرز زمینی کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همگام با فعالیت دوباره گمرک بازرگان در حال انجام است

مجرد گفت: در حال حاضر روزانه بطور متوسط بالغ بر ۱۵۰ خودرو در مرز بازرگان کنترل و پایش سوخت می‌شود.

مدیر منطقه ارومیه گفت: توان عملیاتی کنترل و فروش مرزی در بازرگان بالغ بر ۵۰۰ خودرو در روز می‌باشد و این شرکت در صورت نیاز گمرک بازرگان می‌تواند این ظرفیت را افزایش دهد.

رئیس گروه معین، همچنین از تشکیل و فعالیت‌های کمیته مقابله با بحران کرونا ویروس در نواحی ماکو و بازرگان ابراز خرسندی کرد و افزود: بازگشت به شرایط عادی کار و بازدید‌های عملیاتی و کنترلی می‌بایست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری هوشمند اجتماعی همراه باشد.

مجرد ضمن اشاره به کنترل‌های سیستمی و نرم افزاری در مرز‌های سرو، رازی، پلدشت و بازرگان تصریح کرد: افزایش کنترل‌های الکترونیکی در پایش سوخت در مرز‌ها و سیستمی شدن فرایند فروش سوخت مرزی سلامت اداری را افزایش داده و از تخلفات احتمالی به میزان قابل توجهی می‌کاهد.

گروه معین اصلی منطقه متشکل از مدیر منطقه، رؤسا و کارشناسان واحد‌های امور اداری و مالی، بازرسی، برنامه ریزی، مهندسی فرآورده ها، حراست، روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه است که به صورت فصلی از تمامی نواحی، انبار‌های نفت و سوختگیری‌های هواپیمایی استان بازدید به‌عمل می‌آورد.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.